anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałem pieniędzy po przyznaniu zwrotu przez sprzedającego

Kacperos00
#7 Wielbiciel#

Zwrot pieniędzy był zatwierdzony 10 stycznia do dziś nie otrzymałem pieniędzy na konto żadnego e-maila z potwierdzeniem zwrotu ani nic takiego. Proszę o pomoc.

IMG_4435.jpeg

IMG_4436.png

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Kacperos00. Zwrot ostatecznie do Ciebie nie dotarł, ponieważ płatność została anulowana. Sprzedający powinien ponowić próbę zwrotu pieniędzy.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Kacperos00
#7 Wielbiciel#

To co można zrobić w takiej sytuacji?

oznacz moderatorów

Kacperos00
#7 Wielbiciel#

A czy wiadomo dlaczego płatność została anulowana?

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Kacperos00, skontaktujemy się w tej sprawie ze sprzedającym.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Kacperos00 Powodów może być kilka, ale masz możliwość kontaktu ze sprzedającym?

oznacz moderatorów