anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałem pieniędzy za anulowanie towaru

MAMY ROZWIĄZANIE!
Daniel_70
#9 Pomysłodawca#

Witam 

 Mam problem anulowałem towar nr zamówienia - na Allegro - 11857282212 dnia 31.03.2022, zanim sprzedawca go przygotował do wysyłki, pieniądze wpłynęły na konto Sprzedawcy, anulowałem i dostałem maila od Sprzedawcy że zwrócił mi pieniądze też dnia 31.03.2022, i że za 2-4 dni je będę miał na koncie , niestety jest już 13 dzień i patrzę na historię transakcji na koncie w moim Banku i nie ma przelewu przychodzącego od Allegro Finanse i od tego Sprzedawcy, napisałem do Banku maila, żeby mi podali link gdzie szukać tej oddanej kwoty, ale z drugiej strony jakby mi Sprzedawca i Allegro Finanse zwrócił kwotę to miałbym tą kwotę wyświetloną w historii transakcji . Proszę o odpowiedź czy zaczekać na odpowiedź z Banku - Paribas Banku - dziś napisałem do nich 13.04.2022 w tej sprawie, i jeżeli stwierdzą że przelewu nie było, to czy mogą się domagać zwrotu sumy od Allegro-z Ochrony Kupujących . Proszę o odpowiedź . p. Kamil

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20
A3dam
#19 Nestor#

@Daniel_70 
dostałem maila od Sprzedawcy że zwrócił mi pieniądze

Jeżeli zwrot był realizowany przez Allegro Finanse - to mail powinien być od Allegro (a nie od Sprzedawcy).

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Daniel_70 Prawdopodobnie sprzedający nie zwrócił więc sprawdź czy po anulowaniu masz możliwość otwarcia dyskusji, bo jak anulujesz to się nie da: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

jak nie da się to napisz tu, tam pomogą i nawet dadzą ci możliwość złożenia wniosku do POK: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

oznacz moderatorów
Daniel_70
#9 Pomysłodawca#

Witaj Na szczęście udało się mi z Sprzedawcą otworzyć Dyskusje, było tak wpłaciłem mu kase za towar, ale potem się rozmyśliłem z moją dziewczyną i anulowałem ten zakup zanim jeszcze był w przygotowaniu do wysyłki dlatego mogłem go anulować , fakt że Sprzedawca wysłał mi link że pieniądze zostaną zwrócone po 2-4 dniach z Allegro Finanse i nic jest 13 dzień i kasy nie ma, a sprawdzałem Saldo w Banku, jest jedynie zaznaczona na Historii na moim koncie - że wpłaciłem 31.03.2022 pieniądze za towar, ale do dziś 13.04.2022 nie mam info na Historii że - nastąpił ZWROT PIENIĘDZY . pozdr 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Daniel_70 sprawdziłam to i zwrot po naszej stronie zaksięgował się poprawnie, a sprzedający faktycznie wykonał go 31.03.2022r. Środki powinny zaksięgować się na karcie płatniczej, którą opłaciłeś zakup. Zwracaną kwotą będzie  67.98 zł, daj proszę znać, jeśli bank nie potwierdzi, że taka wpłata wpłynęła na Twoje konto, poproszę o wysłanie do Ciebie potwierdzenia tej płatności e-mailem.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Daniel_70
#9 Pomysłodawca#

Witam p. Moniko

 Zobaczę jak do Piątku 15.04.2022 nie będzie wpłaty na moim koncie Bankowym Paribas to poproszę o złożenie wniosku do POK, bo po stronie Sprzedawcy jest wszystko w porządku przelew dokonał przez Allegro Finanse, nie wiem już dawno temu aktywowałm Allegro Finanse, nawet pare dni temu INNI SPRZEDAWCY zwrócili mi pieniądze przez Allegro Finanse-fakt że towar zwróciłem i odesłałem przez INPOST-PACZKOMAT a nie Anulowałem, i pieniądze doszły na konto z wiadomością na moim koncie Bankowym - ZWROT OD ALLEGRO na KONTO i patrzę pieniądze były od tamtych Sprzedawców już za 2-3 dni , a od tego Sprzedawcy z tym  Anulowaniem są problemy, nawet się wystraszyłem i NA NOWO AKTYWOWAŁEM tą usługę wczoraj Allegro Finanse i dziś 13.04.2022 - usługę Przelew 24 - tą 1,01 wpłaciłem i nawet przesłałem skan Dowodu z tym numerem ważności żeby to aktywować . To jest jakaś drogą przez mękę z tym Anulowaniem i z odzyskaniem pieniędzy, zauważyłem że nie tylko ja jeden miałem takie problemy z tym Anulowaniem i z zwrotem tych pieniędzy z Anulowania jak czytałem na tym Forum . pozdr p. Kamil 

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@Daniel_70 Po co chcesz składać wniosek do POK, skoro sprzedawca przelał pieniądze prawidłowo co potwierdziła @la_nika . To jest problem na linii operator płatności (PayU lub Przelewy24) > bank.

oznacz moderatorów
Daniel_70
#9 Pomysłodawca#

Dyskusje już uznałem za rozwiązaną, faktycznie może coś z kartą nie tak było - jest . ok Dyskusje zakończyłem . pozdr . p. Kamil 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Daniel_70 Zachęcam do kontaktu z bankiem - chociażby telefonicznego. Mam nadzieję, że tę sprawę uda Ci się szybko wyjaśnić. 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Daniel_70 wniosek do POK ? ... zwrot został wykonany prawidłowo czyli decyzja w sprawie zwrotu będzie odmowna .

oznacz moderatorów
Daniel_70
#9 Pomysłodawca#
PS - tutaj p. Moniko - przykład jak taki Zwrot powinien wyglądać - od jednego ze Sprzedawców co oddał pieniądze . 07.04.2022Czwartek
 
K Bogusław zwrot allegro Numer zwrotu: (numer zwrotu jakiego Towaru usunąłem bo to jest nieistotne dla sprawy)
Przelew przychodzący
82,21 PLN
oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@Daniel_70 Zrozum to co jest napisane we wczesniejszych postach i dopuść myśl, że systemy bankowe nie są nieomylne. To, że poprzednie zwroty przychodziły szybko, to nie oznacza, że ta będzie zawsze (czasem system się zawiesza) Chcesz to pisz wniosek do POK (na jakiej podstawie) > 100%, że otrzymasz odmowę.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Daniel_70 tak to powinno wyglądać to prawda. 
Jeżeli chodzi o POK to @mdrogeria ma rację, najprawdopodobniej decyzja byłaby odmowna, ponieważ sprzedający wykonał zwrot wpłaty. Nie martw się, nie zostawimy Cię z tym problemem i pomożemy wyjaśnić kwestię tego zwrotu. Poprosiłam o wysłanie do Ciebie potwierdzenia tego zwrotu, abyś mógł przesłać je do weryfikacji w banku.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Daniel_70 wysłaliśmy na Twój e-mail potwierdzenie tej wpłaty, sprawdź proszę szczegóły i jeśli nie odnajdziesz tego zwrotu to skontaktuj się proszę z Twoim bankiem. 
Wiadomość od nas możesz odnaleźć po numerze 22697153. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Daniel_70
#9 Pomysłodawca#

Dzień Dobry

p. Moniko

 Wysłałem już przedtem zapytanie do Banku, oczywiście wiem że Sprzedawca mi oddał pieniądze bo dostałem od niego potwierdzenie, może faktycznie mam (miałem) problem z kartą jakaś usterka, ok Dyskusje zamknąłem ze Sprzedawcą, cóż odpuszczę sobie te 67 zł, było minęło . Prywatnie jak będę miał siły psychiczne to wyjaśnię tę sprawę z Bankiem . Dziękuję za pomoc . p. Kamil 

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@Daniel_70 "cóż odpuszczę sobie te 67 zł, było minęło" Sorry, ale nie masz czego odpuszcać, bo to nie była wina ani Sprzedawcy, ani Allegro. To jest wina operatorów zewnętrznych przekazujących pieniądze. Napisałeś to tak jakbyś robił wielkie ustępstwo, ddy tymczasem miałeś 0% (ZERO%) szansy na wygranie w dyskusji i zwrot z POK

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

A może się wyjaśniła sprawa!🤔

oznacz moderatorów
Daniel_70
#9 Pomysłodawca#

Lew433

 Sprawa się wyjaśniła i przelew po długim czasie dotarł skan 

Poznan Allegro POL 67,98 PLN.

Transakcja kartą

67,98 PLN

Nadawca

Odbiorca 83 1600 (reszte numeru konta zamazałem dla swojej prywatności)

Poznan Allegro Pol 67,98 Pln

Także 67 zł mam na koncie . Wszystko się dobrze skończyło .

oznacz moderatorów
Daniel_70
#9 Pomysłodawca#

Sprawa się wyjaśniła pomyślnie . 

oznacz moderatorów
Daniel_70
#9 Pomysłodawca#

do Ziolko39

 Sprawa się wyjaśniła pomyślnie z tym zwrotem  67 zł 

oznacz moderatorów