Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
zakupiłem na firmę produkt , sprzedający wysłał, firma kurierska zagubiła. jak mam się domagać zwrotu lub nowego towaru? jakie mam prawa jak firma? jakie są terminy ?
@maestroart_metal Proste to sprzedajacy odpowiada za przesyłkę do momentu odbioru i to on niedz składa reklamację u przewoźnika, Ma obowiązek dogadania się z Tobą- powinien wysłać nowy produkt, chyba że ustalicie inaczej. Najlepiej jak sprzedajacy nie poczuwa się do obowiązku otworzyć dyskusję, tam masz pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@LEW433 zacznij od pytania czy przy zakupie na firmę, występuje w roli konsumenta bo inaczej Twoje rady wprowadzają w błąd 😞
@maestroart_metal a to był produkt związany z Twoją działalnością ?
Kupiłem produkt na potrzeby działaności wiem ze nie moge zwrócić
Dyskusję już rozpocząłem i poinformowałem sprzedającego ze przesyłka zaginęła ale on twierdzi że trzeba czekać tylko nie wiem na co ? Najwidoczniej nie ma ochoty potwierdzić tego zdarzenia . Jak mogę to przyspieszyć ? Jakie mam opcje
@maestroart_metal przy transakcjach B2B sprzedawca odpowiada za przesyłkę do chwili podjęcia jej przez przewoźnika ,wybierasz obciachową formę dostawy ,którą allegro na siłę wpycha sprzedawcom , mamy tu takiego Pana Allegro One , który spróbuje Ci pomóc , podaj numer przesyłki .
PX6381374518
@maestroart_metal PX to pocztex . Niech sprzedający napisze reklamacje na opóźnienie dostawy. Przesyłki po napisaniu reklamacji z reguły cudownie sie odnajdują w ciągu kilku dni.
Jeśłi sie nie odnajdzie sprzedający otrzyma odpowiednią odpowiedź i odszkodowanie z poczty i wówczas bedzie Ci mógł wyslać nowy produkt
czyli jestem w czarnej D. Sprzedający prowadzi sklep wysyłkowy i codziennie ma tysiące spraw więc ma mnie gdzieś i nie będzie się z tym spieszył ., jest nauczka żeby kupawać za pobraniem miałbym teraz to gdziś i kupił od innego a jak. by doszła z opóźnieniem to kuriera pocztexu psami bym poszczuł