anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałem zamówienia

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:110420037
#2 Obserwator#

zamowieniezdnia10042023rodnriwsfsmartoplacilemidotejporynieotrzymalem

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
az1rael
#21 Demiurg#

A teraz po polsku napisz

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:110420037 Cześć. 🙂 Czy kontaktowałeś się w tej sprawie ze sprzedającym? 

oznacz moderatorów
Client:110420037
#2 Obserwator#

prubujeodkilkudnisiezkontaktowaczesprzedajacymalenieodpowiada

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:110420037 Ponieważ 21 lipca oznaczyłeś dyskusję jako zakończoną i rozwiązaną. Poproszę o jej wznowienie odpowiedni zespół. 

oznacz moderatorów
Client:110420037
#2 Obserwator#

rozłączyłem się ponieważ nikt mi nie chciał pomóc

 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Client:110420037 Po wznowieniu odznacz dyskusje jako nierozwiązaną i wówczas dostaniesz możliwość złożenia wniosku o rekompensatę.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:110420037 Dyskusja została wznowiona. 

oznacz moderatorów