Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Nie otrzymałem zwrotu środków na konto, pomimo że dostawca twierdzi, że zwrot środków został dokonany 09.03 poprzez PayU na nr konta, z którego było zapłacone za zakup.
Dostawca poprosił o kontakt bezpośrednio z allegro ponieważ on nie widzi szczegółów transakcji PayU
numer zwrotu: 8GRZ/2022
@domsayswow Podaj mi proszę jeszcze numer oferty lub zamówienia, którego dotyczy ten zwrot.
NUMER ZAMÓWIENIA
A nie był to zakup na raty?
@domsayswow potwierdzam, że sprzedający wykonał zwrot 9.03.2022 roku i płatność zaksięgowała się prawidłowo. Czy mogę poprosić Cię abyś jeszcze raz ponownie sprawdził czy ta płatność nie wpłynęła na Twoje konto o numerze 971****219?
sprawdziłem wielokrotnie. Dzisiaj sprawdziłem ponownie. Środków ze zwrotu nie ma niestety na koncie
@domsayswow cała historię sprawdziłeś do dnia zakupu
@domsayswow Jeśli pieniędzy nie ma na rachunku także w okolicach daty zakupu, napisz proszę do nas przez ten formularz zgłoszeniowy, a nasz pracownik wygeneruje dla Ciebie potwierdzienie wykonania zwrotu. Z tym dokumentem będziesz mógł udać się do banku, aby wyjaśnić tę sytuację.
Wysłałem zgłoszenie używając podanego linka dnia 07.04.
Do dzisiaj brak jakiejkolwiek odpowiedzi.
Co mogę zrobić, aby otrzymać zwrot swoich pieniędzy lub chociażby potwierdzenie przelewu na konto, skoro dostawca twierdzi, że został wykony
Jedyne co otrzymałem to automatycznego maila 07.04. że zgłoszenie zostało przyjete