anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałem zwrotu środków na konto pomimo

domsayswow
#7 Wielbiciel#

Witam,

Nie otrzymałem zwrotu środków na konto, pomimo że dostawca twierdzi, że zwrot środków został dokonany 09.03 poprzez PayU na nr konta, z którego było zapłacone za zakup.

 

Dostawca poprosił o kontakt bezpośrednio z allegro ponieważ on nie widzi szczegółów transakcji PayU

numer zwrotu: 8GRZ/2022

 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@domsayswow Podaj mi proszę jeszcze numer oferty lub zamówienia, którego dotyczy ten zwrot. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

domsayswow
#7 Wielbiciel#

@_HolaOla_ 

NUMER ZAMÓWIENIA

dfce4911-98df-11ec-b565-f38844121599
 
Od Dostawcy otrzymałem też numer zwrotu:
domsayswow_0-1649185760282.png

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A nie był to zakup na raty?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@domsayswow potwierdzam, że sprzedający wykonał zwrot 9.03.2022 roku i płatność zaksięgowała się prawidłowo. Czy mogę poprosić Cię abyś jeszcze raz ponownie sprawdził czy ta płatność nie wpłynęła na Twoje konto o numerze 971****219?

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

domsayswow
#7 Wielbiciel#

sprawdziłem wielokrotnie. Dzisiaj sprawdziłem ponownie. Środków ze zwrotu nie ma niestety na koncie

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@domsayswow cała historię sprawdziłeś do dnia zakupu

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@domsayswow Jeśli pieniędzy nie ma na rachunku także w okolicach daty zakupu, napisz proszę do nas przez ten formularz zgłoszeniowy, a nasz pracownik wygeneruje dla Ciebie potwierdzienie wykonania zwrotu. Z tym dokumentem będziesz mógł udać się do banku, aby wyjaśnić tę sytuację. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

domsayswow
#7 Wielbiciel#

Wysłałem zgłoszenie używając podanego linka dnia 07.04.

Do dzisiaj brak jakiejkolwiek odpowiedzi.

Co mogę zrobić, aby otrzymać zwrot swoich pieniędzy lub chociażby potwierdzenie przelewu na konto, skoro dostawca twierdzi, że został wykony

oznacz moderatorów

domsayswow
#7 Wielbiciel#

Jedyne co otrzymałem to automatycznego maila 07.04. że zgłoszenie zostało przyjete

Przyjęliśmy zgłoszenie numer "22550658" ref:_00D24aE05._5003VOGUKA:ref

oznacz moderatorów