Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@mpolak26 jeśli zlecił to w skrzynce e-mail Masz wiadomość , która zawiera numer zwrotu , on na pewno pomoże Ci odnaleźć środki , pamiętaj ... środki wracają na ten sam instrument płatniczy , z którego wyszły .
Cześć, @mpolak26. Jeśli masz na myśli zamówienie 39dd2b50-d894-11ef-b060-a7f74c2070b1, to sprzedający zlecił zwrot wpłaty 25 stycznia 2025. Transakcja przebiegła pomyślnie i powinna zaksięgować się na Twoim koncie w ciągu 1-3 dni. Proszę, sprawdź historię wpływów na swoim koncie.
Tak ale to był zwrot za zapłacenie towaru drugi raz podczas odbioru z paczkomatu gdyż sprzedający pomylił się i wysłał za pobraniem a ja już wcześniej zapłaciłem na konto . Aby odebrać musiałem zapłacić ponownie. I to są te właśnie te pieniądze które otrzymałem. Ale zoriętowałem się że zamówiłem zły towar i go odesłałem na następny dzień i za niego nie otrzymałem pieniędzy.
Rozumiem, @mpolak26. Czy kontaktowałeś się już w tej sprawie ze sprzedającym? Najlepszym rozwiązaniem będzie rozpoczęcie Dyskusji. Na Twoją prośbę do rozmowy włączy się doradca i pomoże w rozwiązaniu problemu.
Tak założyłem taką dyskusję, gdy podwójnie zapłaciłem..wszystko ok było rozwiązane .
Tydzień temu drugi raz założyłem z wklejeniem pierwszej ale nikt się nie odezwał tym razem...
Jak mogę prosić żeby doradca włączył się do dyskusji ???
@mpolak26, nie widzę na Twoim koncie trwających Dyskusji. Gdybyś prowadził już Dyskusję ze sprzedającym, to po 24h od jej rozpoczęcia mógłbyś wybrać w niej przycisk ''poproś o pomoc'' - wtedy do rozmowy włącza się doradca.
Czy poprosić doradcę o rozpoczęcie Dyskusji w Twoim imieniu? Jeśli tak, to proszę jeszcze o potwierdzenie, czy sprawa na pewno dotyczy zamówienia 39dd2b50-d894-11ef-b060-a7f74c2070b1?
mogę przesłać skany z allegro na którym widnieje PŁATNOŚĆ ZAKOŃCZONA a na in Post jest że płatność za pobraniem.