Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie otrzymałem zwrotu pieniędzy na konto po anulowaniu zakupu. Sprzedający milczy a kiedy zgłaszam problem w kółko wyświetla mi się komunikat:
Sprzedający zlecił zwrot pięniędzy za zakup. Szczegóły zwrotu znajdziesz w emailu lub w Szczegółach zakupu.
Kiedy wchodzę w szczegóły zakupu jest informacja, że sprzedający rozpoczął zwrot. Tylko, że to trwa już piąty dzień.
4 dni
bo po 14 dniach dyskusji możesz wołać o pomoc
chłopie, bo tu my tak wszyscy mamy 🙂
Nie ogarniasz procedury. Czy jesteś w stanie zrozumieć, że mam zablokowaną dyskusję i wyświetla mi się komunikat: Sprzedający wysłał już zwrot pieniędzy. Sprzedający zlecił zwrot pięniędzy za zakup. Szczegóły zwrotu znajdziesz w emailu lub w Szczegółach zakupu.
W szczegółach przekierowuje mnie na wiadomości.. Piszę to już tutaj 3 raz.
No to Ola zaraz ci na pewno wszystko przetworzy skoro tak piszecie
Tak, Ola nie każe mi czekać 14 dni.
@ujui sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową, znajdziesz tam wiadomość od nas.
@ujui poprosiłam już zespół o rozpoczęcie dyskusji ze sprzedawcą w Twoim imieniu, więc teraz poczekaj proszę.
Dobrze, dziękuję i czekam.
Dziękuję za błyskawiczną pomoc. Przed chwilą dokonał sprzedawca przelewu, na który czekałem 9 dni zwlekania. Sprawa zakończona.