anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałem zwrotu pieniędzy za wysłany przedmiot

Client:45334617
#7 Wielbiciel#

Dnia 14 wrzesnia zgłosiłam zwrot. Po 2 tygodniach napisalam co z moim zwrotem i rozpoczelam Dyskusje. Odpowiedz ontrzymalam ze 14 dni robocze ma sprzedajacy. Chcialam dalej w dyskusji poprosic allego o pomoc ale niestety zamknelam dyskusje wczesniej nie wiedzac ,że juz nie moge jej kolejny raz otworzyc. 

Napisalam dnia 8 pazdziernika do sprzedajacego. Odp byla ze dnia 7 pazdziernika wydal dyspozycje oddania calkowitego zwrotu   ale to zalezy od alllegro kiedy mi alegro zrobi przelew. 

Pisze dzisiaj 12 pazdziernika i prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu i zwrotu pieniedzy od godz. 10 rano nikt mi nie odpisal, pislam popoludniu i tez nic. 

Nigdy nie mialam problemu ze zwrotem i otrzymaniu pieniedzy. Zakupilam do przedszkola fartuszki , ale za male , zapłacilam ok 170 i w dalszym ciągu nie otrzymalam pieniedzy. 

Zwrot zgłosilam 14 wrzesnia. Prosze o pomoc be sprzedający nie odpisuje 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:45334617 Poprosiłam już nasz zespół o pomoc w Twojej sprawie, dlatego skontaktowaliśmy się ze Sprzedającym w tej kwestii. Jeśli nie otrzymasz pieniędzy do końca najbliższego czwartku, napisz proszę do nas ponownie. Wówczas podejmiemy następne kroki, aby pomóc Ci odzyskać środki. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nigdy nie zamykaj dyskusji dopóki nie zostanie do końca rozwiązany problem, poproś o ponowne otwarcie dyskusji: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a

oznacz moderatorów