anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałem zwrotu pieniędzy za wysłany przedmiot

Client:45334617
#7 Wielbiciel#

Dnia 14 wrzesnia zgłosiłam zwrot. Po 2 tygodniach napisalam co z moim zwrotem i rozpoczelam Dyskusje. Odpowiedz ontrzymalam ze 14 dni robocze ma sprzedajacy. Chcialam dalej w dyskusji poprosic allego o pomoc ale niestety zamknelam dyskusje wczesniej nie wiedzac ,że juz nie moge jej kolejny raz otworzyc. 

Napisalam dnia 8 pazdziernika do sprzedajacego. Odp byla ze dnia 7 pazdziernika wydal dyspozycje oddania calkowitego zwrotu   ale to zalezy od alllegro kiedy mi alegro zrobi przelew. 

Pisze dzisiaj 12 pazdziernika i prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu i zwrotu pieniedzy od godz. 10 rano nikt mi nie odpisal, pislam popoludniu i tez nic. 

Nigdy nie mialam problemu ze zwrotem i otrzymaniu pieniedzy. Zakupilam do przedszkola fartuszki , ale za male , zapłacilam ok 170 i w dalszym ciągu nie otrzymalam pieniedzy. 

Zwrot zgłosilam 14 wrzesnia. Prosze o pomoc be sprzedający nie odpisuje 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:45334617 Poprosiłam już nasz zespół o pomoc w Twojej sprawie, dlatego skontaktowaliśmy się ze Sprzedającym w tej kwestii. Jeśli nie otrzymasz pieniędzy do końca najbliższego czwartku, napisz proszę do nas ponownie. Wówczas podejmiemy następne kroki, aby pomóc Ci odzyskać środki. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nigdy nie zamykaj dyskusji dopóki nie zostanie do końca rozwiązany problem, poproś o ponowne otwarcie dyskusji: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a

oznacz moderatorów