Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zakupiła przedmiot od ormewnego użytkownika dn 29 września zapłaciłam w ten sam dzień dn 2 października proszę ono mnie o wysłanie potwierdzenia więc wysłałam na drugi dzień. Zapytalam później czy towar został wysłany zero odp później otrzymałam wiadomość, że proszą znowu o wysłanie potwierdzenia więc po raz kolejny wysłałam i cisza do dnia dzisiejszego. Nie odbierają tel i nie odp. Co mogę z tym zrobić???
Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa domagaj się wysyłki, sprzedawca ma obowiązek zareagować w ciągu 24 godzin. Po tym czasie poproś tam o pomoc pracownika Allegro.
Jeśli to było Allegro Lokalnie, Dyskusję otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Jeśli mimo to nie otrzymasz towaru i zwrotu wpłaty, po 14 dniach możesz wystąpić o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących.
Otworzyłam już dyskusje może coś to da.
@Client:36575010 Wszystkie dyskusje z sprzedającym prowadź przez Allegro.Nie zamykaj dopóki problem nie zostanie rozwiązany.
Dobra ale ciągle proszą mnie tylko o przesłanie potwierdzenia ja wysyłam i na tym kończą pisanie. Dziś dostałam kolejna wiadomość ale SMS że prosza o przesłanie potwierdzenia 😒 dzwonię to nie odp i na allegro też kontakt zero.
DYSKUSJĘ otwórz, link masz wyżej, nie pisz maili, nie dzwoń. W Dyskusji pracownik Allegro postawi na baczność sprzedawcę.
Już otworzyłam. Dzięki 👍
DZIĘKUJĘ wam za pomoc.!!! Wczoraj otworzyłam dyskusje a dziś już paczka ma być u mnie.
Wielkie dzięki 👍👍
Już paczka dziś u mnie!!! Dzięki wielkie
Dyskusja na Allegro czyni cuda 🙂