Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam rzeczy w koszyku jak chce przejść do płatności to podczas weryfikacji nie dostaje smsa z kodem
I jaki sposób płatności wybierasz, tu masz jak zapłacić: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/przelew-bankowy/allegro-finanse-jak-zaplacic-za-przedmiot-ku...
Nie mogę wybrać sposobu płatności, ponieważ przed tym musze podać kod weryfikacji
@Client:95733545 a w jaki sposób płacisz?
@Client:95733545 o jakim kodzie weryfikacyjnym piszesz? Możesz napisać jaki komunikat się wyświetla? Dwustopniową weryfikację można włączyć, ale konieczność wpisania kodu z SMS pojawia się prz logowaniu. Sprawdziłam, że to nie jest Allegro Pay ani raty od.nowa, chyba że zakupu próbujesz dokonać z innego konta, niż to z którego piszesz?
la_nika może chce kupić jako niezarejestrowany .
@mdrogeria też o tym pomyślałam tylko wyłączyliśmy możliwość zakupów z niezarejestrowanych kont. Sprawdziłam i jeśli nie jest się zarejestrowanym to przy próbie zakupu przenosi na stronę logowania, może rzeczywiście to wtedy przy dwustopniowym logowaniu pojawia się problem?
Musimy poczekać na odpowiedź @Client:44052296 ale dziękuję za dobry trop 🙂