anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymuje kodu podczas weryfikacji

Client:95733545
#7 Wielbiciel#

Mam rzeczy w koszyku jak chce przejść do płatności to podczas weryfikacji nie dostaje smsa z kodem

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Client:95733545
#7 Wielbiciel#

Nie mogę wybrać sposobu płatności, ponieważ przed tym musze podać kod weryfikacji 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:95733545  a w jaki sposób płacisz?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:95733545 o jakim kodzie weryfikacyjnym piszesz? Możesz napisać jaki komunikat się wyświetla? Dwustopniową weryfikację można włączyć, ale konieczność wpisania kodu z SMS pojawia się prz logowaniu. Sprawdziłam, że to nie jest Allegro Pay ani raty od.nowa, chyba że zakupu próbujesz dokonać z innego konta, niż to z którego piszesz? 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

 może chce kupić jako niezarejestrowany .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria też o tym pomyślałam tylko wyłączyliśmy możliwość zakupów z niezarejestrowanych kont. Sprawdziłam i jeśli nie jest się zarejestrowanym to przy próbie zakupu przenosi na stronę logowania, może rzeczywiście to wtedy przy dwustopniowym logowaniu pojawia się problem? 
Musimy poczekać na odpowiedź @Client:44052296 ale dziękuję za dobry trop 🙂 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów