anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymuje zwrotu za anulowanie zamówienia.

Client:110302340
#2 Obserwator#

Witam nie otrzymalem zwrotu gotowki za anulowaniu zamowienia

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:110302340 a kiedy anulowane = odstąpienie ? sprzedawca ma do 14 dni na zwrot kasy 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:110302340
#2 Obserwator#

14 marca anulowałem

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Otwórz dyskusję:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa  pamiętaj że środki wracają tam skąd wyszły, sprawdź dokładnie, mail od Allegro był?

oznacz moderatorów

Client:110302340
#2 Obserwator#

Tak dostalem maila ze anulowalem

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Mail od Allegro o zwrocie środków przez sprzedającego?

oznacz moderatorów

Client:110302340
#2 Obserwator#

Nie, tylko o anulowaniu zamowienia

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@LEW433 Lewiątką 🙂 po 1 nie rozpoczniesz dyskusji do anulowanego zamówienia, chyba że się coś zmieniło 🙂

po 2 

Ponieważ anulowanie zakupu jest jednoznaczne z odstąpieniem od umowy, dlatego – zgodnie z prawem – skorzystasz z niego, jeśli kupisz jako konsument.

Sprzedawca ma do 14 dni na zwrot kasy 😄

Art. 32. 1. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w
terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od
umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym
koszty dostarczenia rzeczy

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A ty tak każesz innym a sam zwracasz niezwłocznie, poczytaj regulamin Allegro! podpisałeś się pod nim. kostasiku!!!!

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Po anulowaniu zakupu, nie wysłano to sprzedajacy powinien zwrócić Ci w ciągu 2dni. Kiedy anulowałeś?

oznacz moderatorów

Client:110302340
#2 Obserwator#

14 marca

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:110302340 widzę, że założyłeś dyskusję ze sprzedającym, więc poproszę jeszcze o cierpliwość, mam nadzieję, że sprawa szybko zostanie wyjaśniona i otrzymasz zwrot wpłaty, gdyby po 24h, sprzedający nie odpowiedział poproś o pomoc pracownika Allegro. 

@kostas11 można założyć dyskusję jeśli zamówienie zostało opłacone i anulowane, ale faktycznie kiedyś tak nie było 🙂 To tak informacyjnie, jak zawsze dziękuję za Twoją pomoc 😊

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów