anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymuje zwrotu za anulowanie zamówienia.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:88132225
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Jak dokładnie wygląda procedura kiedy anuluje się zamówienie? Sprzedający napisał mi że zlecił zwrot pieniędzy na panelu allegro przez Payu. Minął już tydzień i nic nie dostałem, mam czekać dalej? Powinien przyjść jakiś email najpierw o zwrocie? Jak to powinno wyglądać? 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
kostas11
#21 Demiurg#

@Client:88132225 tak powinien przyjść mail i po nim do 3 dni kasa powinna wrócić tam gdzie było płacone, sprzedawca ma 14 dni na zwrot kasy 🙂 

A tak poważnie po co kupować i anulować szkoda blokować se kasę 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Client:88132225
#7 Wielbiciel#

Pierwszy raz zdarzyło mi się anulować ponieważ znalazłem atrakcyjniejsza dla mnie ofertę poprostu a że zamówiony przedmiot nie był jeszcze w trakcie realizacji to anulowałem. Anulowałem w poniedziałek i już w poniedziałek sprzedający napisał że zlecił zwrot ale do dzisiaj jeszcze nic nie otrzymałem. I dlatego pytam właśnie jak to powinno wyglądać. 

oznacz moderatorów
Client:88132225
#7 Wielbiciel#

A płaciłem poprzez Blik że swojego konta. To i na nie powinny spowrotem przyjść pieniądze z tego co rozumiem tak? 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Client:88132225 Allegro wysyła wiadomość ,, sprzedający --- tu nick --- zwrócil Twoją wpłatę ,,. Jeśli nie  masz takiej wiadomości / sprawdź również spam / otwórz dyskusję ze sprzedającym z panelu kupione- szczegóły , po 24H możesz poprosić administratora o pomoc .

oznacz moderatorów
Client:88132225
#7 Wielbiciel#

Nie mogę otworzyć dyskusji właśnie jak anulowałem zamówienie z tego co zauważyłem. Żadnego maila jeszcze nie dostałem, w Spamie też. 

oznacz moderatorów
Client:88132225
#7 Wielbiciel#

Z tego linku też nie mogę otworzyć dyskusji. 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

I nie otworzysz, nie ma takiej możliwości. Masz podany innym w moim poście link do kontaktu z Allegro w tej sprawie.

oznacz moderatorów
Client:88132225
#7 Wielbiciel#

Otworzyłem czat i Pan poinformował mnie ze sprzedający zlecił zwrot wczoraj, jednak nie kłamał z tego wychodzi. No nic czekam na email który ma przyjść dzisiaj prawdopodobnie jeszcze. 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Client:88132225 w tym linku jaki odemnie otrzymaleś opisujesz zaistnialą sytuację klikjąc na samym dole pomarańczowy przycisk . Allegro powinno się ustosunkować do Twojej wiadomości w ciągu 24H ,,, czasem trwa to nieco dłużej .Odpowiedź oraz potwierdzenie wyslania wiadomoścci otrzymasz na maila .

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:88132225  Brak maila oznacza, że sprzedawca Cię okłamał i nie zwrócił pieniędzy. Nie masz żadnego obowiązku tutaj tłumaczyć się, dlaczego anulowałeś zakup, masz takie prawo. Allegro właśnie blokuje Dyskusje po anulowaniu, w dziwaczy sposób to tłumacząc. Poproś o pomoc w tej sprawie Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

Sprzedawca otrzyma stosowny komunikat i pieniądze odda.

Sprzedawca ma obowiązek zwrócić wpłatę niezwłocznie - tak to określają przepisy. 14 dni to termin maksymalny, podany jako druga pozycja w przepisach o prawach konsumenta.

oznacz moderatorów