Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wpisuje swoje dane i są błędne
@Client:104433489 czy możesz podesłać zrzut ekranu, zasłaniając dane wrażliwe z komunikatem jaki się pojawia, gdy wpisujesz adres? Czy próbowałeś skorzystać z innej przeglądarki?
Nie pasuje i tyle
Obrazek jest dla nas niewidoczny, opisz.
**piiip**a wpisuje swoje dane w odpowiednie miejsca i cały czas jest podkreślone na czerwono 2 godziny przy tym siedzę i tylko nerwy tracę wogule ta aplikacja działa jakby chciała a nie mogła rzebyś cokolwiek zrobić muszę wychodzić z apelacji i na nowo ja ładować
Ja mam to samo dziś. Już mnie **piiip** strzela. **piiip**ałem apk i zainstalowalem na nowo. **piiip**a to dało. Do tej pory było ok i nagle lipa. **piiip**c ten syf.
@Client:104430761 nie mogę zatwierdzić tego zdjęcia, bo są na nim widoczne Twoje dane, ale widzę je. Wygląda na to, że wszystko wpisujesz poprawnie, ale co się dzieje, gdy kilkasz "zapisz" jakiś komunikat się pojawia?
Czy próbowałeś restartować albo ponownie zainstalować aplikację?
Proszę mi powiedzieć jak usunąć konto
@Client:104430761 w ciągu 14 dni od rejestracji możesz odstąpić od umowy z nami bez podania przyczyny, o ile nie została przez Ciebie wykonana w serwisie żadna czynność. Dotyczy to w szczególności zakupu, wystawienia przedmiotu na sprzedaż oraz kontaktu z innymi użytkownikami – na przykład poprzez Pytanie do sprzedającego.
Aby odstąpić od umowy, wyślij wniosek. Rozpatrzymy go w ciągu 20 dni roboczych. Dane osobowe zostaną całkowicie usunięte.
Rozumiem, że problem z wpisaniem adresu w aplikacji był frustrujący jednak, zachęcam abyś dał nam szanse. Jeśli masz możliwość spróbuj proszę dokończyć zakup w przeglądarce. Najprawdopodobniej problem wynika z błędu w aplikacji. Jej ponowne zainstalowanie może pomóc.
Tak musisz wysłać wniosek i zostanie rozpatrzony w ciągu 14 dni: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/rozwiazywanie-umowy/wniosek/odstapienie
@Client:104433489 a gdzie je wpisujesz ? może kod pocztowy błędny, spacja lub znaki się kradły ?
Prubowałem już chyba pod każdym kontem
Dobra **piiip**ć to szajs to i tyle
A gdzie te dane wpisujesz?
W odpowiednie miejsca a gdzie mam je wpisać siedzę na tym dwie godziny i szkoda mi telefonu
@Client:104430761 ale gdzie w danych, w dostawie, czy przy zakupie ?
Dane dostawy