anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie przyszło mi zamowienie

Client:98784809
#7 Wielbiciel#

28 września 2022 18:31

Powód otwarcia dyskusji: nie otrzymałem produktu
Client98784809_0-1664387426027.jpeg

 

Tapczanik Dziecięcy Kubuś SZYBKA WYSYŁKA sofa


Opis problemu: Dzień dobry. Dnia 4.09.2022 zamówiłam tapczanik dziecięcy nr zamówienia 073f50c1-2c4c-11ed-832b-f145df69834d. Zamówienie miało być do 16 dni przez dłuższy czas nie dostawalam informacji o przesyłce dopiero po upomnieniu się dostałam smsa o dostarczeniu przesyłki , 19.09.2022 dostałam wiadomość że przesyłka ma być 23.09.2022 ale dostałam informację ze nie zostanie dostarczona i zostało to przełożone na piątek 23.09.2022 i poraz kolejny zostało to przełożone na 01.10.2022 i mimo nie dostarczenia przesyłki upływa czas zwrotu a zwrot jest do poniedziałku 3.10.2022
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:98784809 jak nie chcesz czekać odstąp o umowy z powodu opóźnienia i poproś o zwrot kasy, w czym problem ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Czas zwrotu liczy się od chwili otrzymania towaru.

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

co on z Chin idzie ? czy jak ? i tak jesteś cierpliwa, u mnie klient jak nie ma paczki z dnia na dzień, to od razu pyskówka, gdzie by ktoś miesiąc czekał 🙂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów