Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawca nie chce uwzględnić reklamacji smartwatch który dotarł do mnie ze zbitym wyświetlaczem. Sam produkt był nieprawidłowo zapakowany do wysyłki. Aczkolwiek opakowie było w stanie nienaruszonym, ale wyświetlacz LCD zbity. Sprzedawca proponuję zwrot połowy wartości smartwatch. Apsolutnie nie zgadzam się na taki sposób rozwiązania sprawy. Jak może pomóc mi Allegro?
@viva89v Reklamacja to sprawa między Tobą a Sprzedawcą. Możesz otworzyć dyskusję. Ale tutaj jest słowo przeciwko słowu.
@viva89v zakup od firmy ? spisujesz protokół w ciągu 7 dni od odebrania - odsyłasz do sprzedawcy ma obowiązek wymienić lub zwrócić kasę, a resztę sprzedawca załatwia z kurierem, ubezpieczenie itp.
Przy takim uszkodzeniu jak rozwalona szybką to co jest warty protokol szkody spisany np. 3 dni po odebraniu?
Brak jest dowodu na to, że kupujący sam nie uszkodził tego np.godzine po odbiorze.
@exoryna ryzyk fizyk 🙂 takie jest prawo 🙂
Otwórz mu Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i domagaj się zwrotu wszystkich kosztów po odesłaniu towaru lub wymiany na koszt sprzedawcy. Już sama propozycja zwrotu połowy kosztów jest uznaniem reklamacji. Przy wymianie sprzedawca pokrywa także koszt odesłania i dosyła nowy towar na swój koszt. Jeżeli sprzedawca nie może towaru naprawić lub wymienić, oddaje całą wpłatę i koszt odesłania. Na masz obowiązku godzić się na obniżkę ceny, sprzedawca nie ma prawa tego proponować. O obniżkę ceny może wystąpić tylko kupujący. Po 24 godzinach w Dyskusji pomoże Cie pracownik Allegro.
I znów jednostronnie patrzysz na temat, masz pewność że to sprzedawca "uszkodził" towar przed? Kartonik nienaruszony więc nie sądzę że to wina kuriera, tak więc pozostaje ukryta informacja od strony kupującego lub sprzedającego, ktoś z nich uszkodził towar, lub sprzedawca taki otrzymał i nie sprawdził stanu smarwatcha.
Poza tym, sprzedawca który by wiedział o uszkodzeniu i nadal wysłał towar z wadą, sądząc że ktoś się nie zorientuje, jest zbyt podkoloryzowane i brzmi trochę jak 100% wysyłka pod problemy na własne życzenie.