Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wyedytuj swoje dane z tego posta 🙂
Powinieneś po 7 dniach od złożenia zamówienia założyć dyskusję ze sprzedającym,
a temat rozwiązałby się sam, zrób to jeśli nie zrobiłeś do tej pory 😛
@Mass-XXL To było na Allegro, czy na Allegro Lokalnie?
Rozpocznij ze sprzedającym dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, do dyskusji włączy się pracownik Allegro, który spróbuje Ci pomóc. W dyskusji możesz też poprosić pracownika o pomoc gdy sprzedawca odpowie, ale nie będzie chciał załatwić sprawy zgodnie z zasadami.
Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Dyskusja na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-i-reklamacja-na-allegro-lokalnie/jak-rozpoczac-dyskusj...
Jeśli to nie pomoże, skorzystaj z Programu Ochrony Kupujących.
Konto sprzedającego jest zawieszone.