anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie zakończona transakcja

Client:105188630
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, wykonywałem transakcje wraz z użyciem kodu podarunkowego który miał wartość równą produktowi który chciałem zakupić. Jednakże przy płaceniu blikiem nie udało mi się zapłacic za dostawę. Co zrobić aby odzyskać kod, jeżeli transakcja jest rozpoczęta, a nie mogę jej w żaden sposób zakończyć? Czy jest jeszcze możliwość opłacania wysyłki?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Bo tak sie nie da:

Bez względu na nominał Karty Podarunkowej i wartość Towaru, dokonując Transakcji z wykorzystaniem Karty Podarunkowej, Użytkownik zobowiązany jest dokonać zapłaty w kwocie minimalnej 1 zł z wykorzystaniem Usługi Płatniczej. W przypadku gdy po skorzystaniu z Karty Podarunkowej pozostała do zapłaty kwota za Towar lub dostawę, jest niższa niż 1 zł, kwota brakująca do pełnej złotówki zostanie doliczona do kwoty do zapłaty z wykorzystaniem Usługi Płatniczej, zmniejszając tym samym kwotę pobieraną z Karty Podarunkowej. Pobrana kwota zostanie w całości przekazana przez Operatora Płatności na rachunek Sprzedającego, od którego Użytkownik nabył Towar.

 

oznacz moderatorów

Client:105188630
#7 Wielbiciel#

Miałem na myśli bardziej to, że płatność się nie zakończyła pomimo iż chciałem zapłacić blikiem, a płatność ta sie nie udała ponieważ aplikacja bankowa nie zadziałała prawidłowo. Chciałbym sie dowiedzieć czy jeśli anuluję zamówienie pomimo iż nie zapłaciłem w pełni za nie, to odzyskam kupon który wykorzystałem, czy sytuacja jest bardziej skomplikowana?

oznacz moderatorów