anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie zanotowałam zwrotu za anulowane zakupy

JoannaBaniak
#1 Nowicjusz#

Witam,

Właśnie  anulowalam zamówienie i ziriwntwialam się, ze nie mam zwrotu na zakupy anulowane 2go grudnia (karty pokemon). Dzisiaj anulowalam zamówione kubki do espresso. 
Proszę mi powedziec jak odbywa się zwrot stworków? Sprawdziłam zwoje konto i nie mam żadnej wpłaty od Allegro (rozumiem, ze dzisiejsza jeszcze może nie być widoczna, ale ta z 2go grudnia powinna). 
Jeśli pieniądze „wiszą” w jakimś portfelu Allegro to jak mam je przelać sobie na konto?

pozdrawiam,

Joanna Rolf 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

@JoannaBaniak

Masz maila od Allegro z informacją, że sprzedający zwrócił pieniądze? Jeśli nie masz, mógł nie zwrócić. Jeżeli mail był, sprawdź dokładnie swoje konto bankowe. Jeśli pieniędzy nie masz, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa wtedy sprzedawca szybko zwróci. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Po zwrocie środki wracają skąd wyszły. sprzedający ma 14 dni na zwrot po anulowaniu zakupu.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@JoannaBaniak W przypadku anulowania zamówienia Sprzedający ma 14 dni na zlecenie zwrotu na Twoje konto lub rachunek, z którego zostało opłacone zamówienie. Sprawdziłam zamówienie z 2.12 i Sprzedający nie zlecił go jeszcze w naszym systemie, ale ma na to jeszcze dwa dni. Jeśli w tym czasie tego nie zrobi, możesz rozpocząć dyskusję, albo kontaktować się z nim bezpośrednio. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów