Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłam przedmiot z odbiorem w punkcie. Kiedy osoba, która miała odebrać paczkę pojechała do punktu okazało się, że punkt już nie istnieje.
W statusie przesyłki mam, że kurier Allegro dostarczył ją pod dany adres 5.01.2021.
Nikt nie wie gdzie przesyłka jest, zarówno sprzedający - bo wysyłało Allegro, jak i kupujący, czyli ja - bo kurier nie raczył zadzwonić z informacją gdzie przesyłkę zostawił.
Absolutnie nie winię sprzedającego, bo nie miał na to wpływu.
Ale Allegro mogłoby zacząć weryfikować w końcu punkty odbioru, do których wysyła przesyłki i pracowników z którymi współpracuje wysyłając paczki, bo jestem pewna, że nie tylko moja tak wyparowała.
Podobno punkt, który był w bardzo dogodnej lokalizacji, nie istnieje od dawna i właściciel ponoć to zgłaszał.
Ciekawe kto teraz znajdzie przesyłkę lub wyrówna straty obu stron transakcji. Sprzedawca stracił towar, ja pieniądze.
Moim zdaniem winne jest Allegro, ale jak napisać do nich skargę na nich samych?
A. O.
@badymka Czy mogę Cię prosić o podanie numeru listu przewozowego tej paczki lub numeru zamówienia?
@badymka To, że nie winisz sprzedającego ma niewielkie znaczenie, bo to on odpowiada przed Tobą za towar do czasu, aż go otrzymasz. Odpowiada nawet wtedy, gdy zawinił przewoźnik. Wynika to wprost z przepisów. Jeżeli więc nie masz możliwości odebrać paczki, wróci ona do sprzedawcy, a Ty możesz się od niego domagać ponownej, skutecznej dostawy bez żadnych dodatkowych kosztów lub zwrotu całej wpłaty.
Ale sprzedający odpowiada za towar do chwili dostarczenia, więc składaj reklamacje u niego. Otwórz dyskusje i domagaj się tam dostarczenia towaru: https://allegro.pl/dyskusje/nowa albo na allegro lokalne: https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE