Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jest to trudne do weryfikacji bo zależy od niedostępności sprzedaży danego przemiotu. Otóż, mając w koszyku przedmioty dostałem informację że niektóre oferty są już niedostępne mojego koszyka, powiadomienia nie zamykałem. Następnie otrzymałem powiadomienie z niedostępnością kolejnego produktu z mojego koszyka, jednak stare powiadomienie zostąło nadpisane i nie było dłużej widoczne. Pytanie czy jest to prawidłowe zachowanie? Oferty stały się niedostępne w różnym czasie (w przeciągu kilkunastu godzin).
@tomczak_zz tak, jest to prawidłowe działanie. Rozumiem, że Twoja sugestia jest taka, aby informacja o niedostępności przedmiotów z koszyka była widoczna, dopóki się jej nie zamknie (krzyżykiem), a informacje o kolejnych nieodstępnych ofertach "zbierały się" w koszyku?
Dokładnie tak, chodzi o to aby nie stracić informacji czego nie mogę kupić. Nie zamykałem krzyżykiem informacji bo chciałem ją mieć pod ręką, a stało się tak, że informacja została zmieniona w taki sposób że straciłem info o wszystkich niedostępnych przemiotach do kupienia (widzę tylko jedną ofertę niedostępną która stała się niedostępna jako ostatnia).
@tomczak_zz ok, dziękuję za doprecyzowanie. Przekażę tę sugestię dalej do zespołu, który zajmuje się koszykiem. Dziękuję, że napisałeś do nas w tej sprawie!