
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.
Mam problem z jednym dostawcą. Zakupiłam 2 elektryczne deskorolki za kwotę 1007,96 płatne przy odbiorze. Kurier dostarczył 2 paczki, każda o wartości 1007,96 zł. jedną przesyłkę opłaciłam, mając nadzieję że w niej są dwie deskorolki a druga paczka przez pomyłkę została nadana. Niestety po otworzeniu paczki okazało się, że jest tam tylko jedna deskorolka. To było w poniedziałek 13.12. Do tej pory nie uzyskałam konkretnej informacji tylko same wymijające odpowiedzi typu, przesyłka została nadana kolejny raz (po sprawdzeniu u kuriera faktycznie została nadana tylko, że do innej osoby w innym województwie!!!).
Ostatecznie chcę zwrotu pieniędzy ale muszę czekać aż przesyłka do nich wrócić!!! - to jest chore bo już kto inny ją odebrał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak po zwrocie sprzedający oddaje środki bezzwłocznie ma na to 14 dni, może wstrzymać się do czasu zwrotu towaru. Wystaw mu odpowiedni komentarz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@faustynka1 Sprzedawca próbował Cię wykorzystać. Dobrze, że nie odebrałaś drugiej paczki. Teraz otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa domagaj się dosłania drugiego przedmiotu i poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Jeśli to nie załatwi sprawy, po 14 dniach zamknij spór jako NIEROZWIĄZANY i wystąp o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Super. Dziękuję za informację.