anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieodebrana paczka nie wróciła do sprzedawcy

gfab
#7 Wielbiciel#

Nie odebrałem w terminie paczki. Na śledzeniu przesyłki paczka wyruszyła do nadawcy ale nie dotarła do niego. Nigdzie w Allegro czy Inpost nie mogę znaleźć formularza do złożenia reklamacji. Na infolinii Inpost również olewanie klienta - nie ma szansy na złożenie reklamacji - nie ma takiej opcji!!!  Na Allegro jest komunikat "problem, z przesyłką". Po prosty paczka ginie i pozamiatane! Traktuje się ludzi jak bydło!

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#

@gfab  Do czasu odbioru paczki za paczkę odpowiada sprzedający, więc jak składasz reklamację i komu? Masz upoważnienie od sprzedającego?

oznacz moderatorów

gfab
#7 Wielbiciel#

Sprzedający powiedział, że paczki nie odebrałem i on już nie ma nic z tym wspólnego i sam muszę składać reklamację.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@gfab Ma wszystko. Otwórz dyskusję z nim przez Allegro tu:https://allegro.pl/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@gfab Sprzedawca próbuje Cię okłamać, wprowadzić w błąd. W Dyskusji szybko zmieni zdanie. Jeśli nie odzyskasz pieniędzy, wypełnij wniosek do POK; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/co-zrobic-aby-otrzymac-rekompensa...

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@gfab Tylko sprzedający jest zobligowany do reklamowania przesyłki ,ta nieodebrana wróci do niego i możesz domagać się ponownego wysłania ale to już chyba na swój koszt bo nie jego wina że jej nie odebrałeś.

oznacz moderatorów

gfab
#7 Wielbiciel#

Tylko problem w tym, że przesyłka prawdopodobnie utknęła w sortowni i sprzedawca jej nie otrzymał.  W dniu 23.08.2020r. było info z InPost, że przesyłka zostanie zwrócona do Nadawcy. Od tego dnia nie mam żadnych wiadomości o statusie przesyłki a Nadawca jej nie otrzymał. We wtorek mamy 1 września a plecaka nie będzie. Trudno przypuszczać, że przesyłka leży w sortowni tydzień i nikt z nią nic nie robi a nie wiem gdzie się zwrócić by przesyłka wreszcie dotarła z powrotem do Nadawcy.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@gfab  A cóż tak nie słuchasz ? Przesyłki nie odebrałeś (może źle) ale do momentu odebrania odpowiedzialny za nią jest sprzedający.!!!!!!

oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

@gfab Prawdopodobnie Twój sprzedawca nie próbuje Cię oszukać, tylko jest nieogarnięty i nie wie, że tylko on może złożyć reklamację. Uświadom go

https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje

oznacz moderatorów