anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieopłacona przesyłka. Sprzedawca twierdzi, że mam ignorować wezwania.

Client:81074186
#2 Obserwator#

Cześć.

Trzy miesiące temu kupiłem drabinę, niestety dostarczony przedmiot nie był zgodny z tym, co zamawiałem, więc poprosiłem o przysłanie właściwego. Wszystko poszło sprawnie, po kilku dniach miałem już właściwy przedmiot. Niestety, wtedy zaczął się problem z firmą kurierską (UPS), która twierdzi, że muszę opłacić koszty drugiej przesyłki. Po rozmowie z nadawcą dowiedziałem się, że paczka była przez nich opłacona (przez Paypal) i mam ignorować kolejne wezwania, ale dostałem już 3 - UPS twierdzi, że muszę to załatwiać z nadawcą bo oni potrzebują potwierdzenia zapłaty. Co można zrobić w takiej sytuacji?

Dzięki!

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:81074186 to nie może Ci podesłać potwierdzenia płatności?

Pierwsze słyszę, że UPS (czy inny przewoźnik) dostarcza/woźi na krechę.

Na jakiej podstawie domaga się od Ciebie opłaty na transport?

oznacz moderatorów

Client:81074186
#2 Obserwator#

Zapomniałem o najlepszym punkcie programu - w dniu dostarczenia mi paczki nadali fakturę, na której jest napisane, że faktura jest opłacona. 🙂 Ale z jakiegoś powodu pana z UPS to nie zadowala.

Wydaje mi się to być niekompetencja pracownika UPS, ale chciałem spytać czy ktoś tu się już spotkał z takimi praktykami.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#18 Luminarz#

@Client:81074186  może to jakaś dopłata, za przesyłkę niestandardową,  ale i tak pierwszy raz słyszę, aby chcieli od odbiorcy

oznacz moderatorów