anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Niepokojący mail od sprzedawcy

Client:103990359
#7 Wielbiciel#

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_

Witam,

Jakiś czas temu zakupiłem u jednego sprzedawcy produkt o wartości 239 zł. W danych sprzedawcy był podany mail X, a po dokonaniu zakupu dostałem wiadomość od maila X - "dziękuje za zakup", i od maila Y na te same dane osobowe itd. z linkiem, że transakcja nie została sfinalizowana i musze dokonać przelew jeszcze raz (tym razem na drugie konto) Czy coś mi w tej sytuacji grozi?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:103990359 W zakładce Moje zakupy jaki masz status? Zakup opłacony? Płatność zakończona? Masz maila OD ALLEGRO, że sprzedawca otrzymał wpłatę? Jeśli tak, nie rób drugiego przelewu. 

Jeżeli jednak wpłata została anulowana, możesz ją ponowić w zakładce Moje zakupy. Pierwsza płatność wróci do Ciebie w ciągu około 3 dni. 

oznacz moderatorów