Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Witam,
Jakiś czas temu zakupiłem u jednego sprzedawcy produkt o wartości 239 zł. W danych sprzedawcy był podany mail X, a po dokonaniu zakupu dostałem wiadomość od maila X - "dziękuje za zakup", i od maila Y na te same dane osobowe itd. z linkiem, że transakcja nie została sfinalizowana i musze dokonać przelew jeszcze raz (tym razem na drugie konto) Czy coś mi w tej sytuacji grozi?
@Client:103990359 W zakładce Moje zakupy jaki masz status? Zakup opłacony? Płatność zakończona? Masz maila OD ALLEGRO, że sprzedawca otrzymał wpłatę? Jeśli tak, nie rób drugiego przelewu.
Jeżeli jednak wpłata została anulowana, możesz ją ponowić w zakładce Moje zakupy. Pierwsza płatność wróci do Ciebie w ciągu około 3 dni.