Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam .
Klient zakupił sprzęt w 2023r oddał sprzęt na reklamacje ( według niego nie działa prawidłowo ) . Przyjęliśmy reklamacje sprawdziliśmy u nas w sklepie wszystko ze sprzętem ok , odesłaliśmy bezpośrednio do producenta producent wydał opinie że ze sprzętem wszystko ok .
Klient zakłada dyskusję zgadzamy się jeszcze raz wysłać sprzęt do producenta , pokrywamy koszta wysyłki przez klienta, klient wysyła towar około tygodnia dzisiaj wystawia dyskusja nierozwiązana czy jest ktoś w stanie pomóc. ??
Co dalej mamy robić ?
Pozdrawiam .
Minął czas na rozpatrzenie reklamacji, 14dni!
Reklamacja została już przyjęta raz , producent dał opinie że sprzęt działa prawidłowo.
Teraz klient po tygodniu odesłał sprzęt na ponowną reklamacje, mieliśmy wysłać sprzęt do serwisu jeszcze raz, dopiero wczoraj odebraliśmy sprzęt z paczkomatu ....