anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nierozwiązana dyskusja.

ITSlawno
#8 Zapaleniec#

Witam .

Klient zakupił sprzęt w 2023r oddał sprzęt na reklamacje ( według niego nie działa prawidłowo ) . Przyjęliśmy reklamacje sprawdziliśmy u nas w sklepie wszystko ze sprzętem ok , odesłaliśmy bezpośrednio do producenta producent wydał opinie że ze sprzętem wszystko ok . 

Klient zakłada dyskusję zgadzamy się jeszcze raz wysłać sprzęt do producenta , pokrywamy koszta wysyłki przez klienta, klient wysyła towar około tygodnia dzisiaj wystawia dyskusja nierozwiązana czy jest ktoś w stanie pomóc. ?? 

Co dalej mamy robić ? 

Pozdrawiam . 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Minął czas na rozpatrzenie reklamacji, 14dni!

oznacz moderatorów

ITSlawno
#8 Zapaleniec#

Reklamacja została już przyjęta raz ,  producent dał opinie że sprzęt działa prawidłowo. 

Teraz klient po tygodniu odesłał sprzęt na ponowną reklamacje, mieliśmy wysłać sprzęt do serwisu jeszcze raz, dopiero wczoraj odebraliśmy sprzęt z paczkomatu .... 

oznacz moderatorów