anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Niestety moja sprawa do tej pory nie wyjaśniła się. Pisałam i dzwoniłam także w tej sprawie do inpos

MalaMi331
#7 Wielbiciel#

Pisałam już od kilku tygodni. Odesłałam zakupione buty na kod podany z i post. I na tym droga mojej paczki się kończy 0 informacji czy przesyłka jednak dotarła do sprzedawcy jak również meil i rozmowa z operatorem inpost jest bez reakcji. Pozdrawiam Marzena [edycja]

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

A w zakładce Moje zakupy co masz ?

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Zauważ, że strony transakcji to Ty i sprzedający. Jest jeszcze Allegro, jako pośrednik.

To do sprzedawcy i do Allegro musisz pisać o wyjaśnienia. Chcąc mieć jakieś odpowiedzi na AG od innych użytkowników serwisu - po prostu musisz dokładnie opisać sprawę. Nikt dokładnie Ci nie odpowie, nie znając całego przebiegu transakcji.

Ewentualnie - zaznacz w tym wątku opcję "oznacz moderatorów" - wtedy pracownik Allegro włączy się do tej dyskusji. Lecz ten sam efekt uzyskasz pisząc na formularz kontaktowy do Allegro.

 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@MalaMi331 czy możesz podać numer zamówienia, którego to dotyczy? 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@MalaMi331 jeśli paczka po włożeniu ( a może nie ) zaginęła, to zamiast się rozpisywać złóż reklamację w InPost https://inpost.pl/reklamacja jako nadawca paczki, jeśli zaginęła otrzymasz odszkodowanie po około miesiącu 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów