Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pisałam już od kilku tygodni. Odesłałam zakupione buty na kod podany z i post. I na tym droga mojej paczki się kończy 0 informacji czy przesyłka jednak dotarła do sprzedawcy jak również meil i rozmowa z operatorem inpost jest bez reakcji. Pozdrawiam Marzena [edycja]
A w zakładce Moje zakupy co masz ?
Zauważ, że strony transakcji to Ty i sprzedający. Jest jeszcze Allegro, jako pośrednik.
To do sprzedawcy i do Allegro musisz pisać o wyjaśnienia. Chcąc mieć jakieś odpowiedzi na AG od innych użytkowników serwisu - po prostu musisz dokładnie opisać sprawę. Nikt dokładnie Ci nie odpowie, nie znając całego przebiegu transakcji.
Ewentualnie - zaznacz w tym wątku opcję "oznacz moderatorów" - wtedy pracownik Allegro włączy się do tej dyskusji. Lecz ten sam efekt uzyskasz pisząc na formularz kontaktowy do Allegro.
@MalaMi331 czy możesz podać numer zamówienia, którego to dotyczy?
@MalaMi331 jeśli paczka po włożeniu ( a może nie ) zaginęła, to zamiast się rozpisywać złóż reklamację w InPost https://inpost.pl/reklamacja jako nadawca paczki, jeśli zaginęła otrzymasz odszkodowanie po około miesiącu 🙂