anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieudana płatność, co mam zrobić?

zwel
#8 Zapaleniec#

Witam.

Dokonałem zakupu. Wykonałem przelew z innego konta niż zawsze. Pieniądze z konta zeszły a sprzedający ich nie otrzymał. U mnie na kącie Allegro widnieje "PONÓW PŁATNOŚĆ"

Proszę o wyjaśnienie.

 

6 ODPOWIEDZI 6

Odp.: Płatność

Client:44052296
#10 Popularyzator#

@zwelpewnie coś nie poszło tak jak powinno. Pieniądze powinny do 3 dni roboczych wrócić Ci na konto

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Płatność

Client:44052296
#10 Popularyzator#

Zapytaj na na Allegro. Możesz spróbować dokonać ponownie płatności

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Płatność

xyz96
#21 Demiurg#

@zwel Kliknij Ponów płatność, pieniądze będą pobrane po raz drugi i dotrą do sprzedawcy, a pierwsza wpłata wróci na konto po 3 dniach roboczych. Możesz się wstrzymać z ponowieniem płatności do czasu powrotu pierwszej wpłaty.

 

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Płatność

zwel
#8 Zapaleniec#

Zakupu dokonałem 17.02. Poczekam do poniedziałku. Jeżeli nie otrzymam zwrotu pieniędzy to wtedy będę myślał dalej. Jak na razie dziękuję za pomoc.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Płatność

_HolaOla_
Moderator
Moderator

@zwel W tej chwili Twoja płatność ma status "Nieudana", co oznacza, że bank ją odrzucił i możesz powtórzyć ją w zakładce Kupione.

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Płatność

zwel
#8 Zapaleniec#

Szybko zorientowałem się, że nie miałem tylu środków na koncie więc wykonałem przelew z innego konta. Lecz w dalszym ciągu istnieje "PONÓW PŁATNOŚĆ"

Odpowiedz
Ładowanie...