anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieudana płatność i dwukrotny pobór z konta

dura8421
#7 Wielbiciel#

Witam. Wczoraj rano kupiłam kilka przedmiotów u jednego sprzedającego, płaciłam przez pay U - po czym wyświetlił mi się status - transakcja nieudana. A więc ponowiłam tą płatność w aplikacji kolejny raz - zakończyło się powodzeniem. Po kilku godzinach zorientowałam się, że pieniądze z konta pobrane zostały dwukrotnie.. Pisałam ze sprzedawcą - twierdzi, że raz dostał pieniądze i trzeba kontaktować się z allegro. Co w tej sytuacji zrobić? Znalazłam post z podobnym problemem - i wiem ze zwrot srodków nastepuje po 2-3 dniach. Jednak czy to automatycznie czy gdzies trzeba to zgłosić??? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Adekpol
#13 Ambasador#

Wpłata automatycznie powinna wrócić poprzez PayU, kilka dni roboczych

W razie braku zwrotu do 3 dni, napisz do nich, ale nie zdażyło się jeszcze z mojego doświadczenia żeby nie zwrócili

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@dura8421 Transakcja nieudana, ale jakimś cudem Twoje pieniądze zasiliły konto Allegro Finanse i pozostaną tam kilka dni. Czas to pieniądz 😉

oznacz moderatorów