anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieudana płatnośc

escore
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry

W dniu 1705/2025 w godzinach wieczornych chciałem zakupić produkty z Państwa strony.

Płatność z banku została zrealizowana ( tzn. pieniądze zeszły z konta i fizycznie już ich nie ma ) ale po kilku minutach przyszedł poniższy mail z allegro 

"Powód nieudanej płatności

Błąd podczas przetwarzania płatności online

Pieniądze nie zostały pobrane z Twojego konta, dlatego sprzedający nie mogą wysłać do Ciebie przesyłek. Opłać zakup jak najszybciej, aby otrzymać przesyłki na czas "

Tak jak już pisałem , pieniądze zeszły mi z konta i po stronie banku zapewniają mnie że wszystko było ok.

Czy mogą Państwo sprawdzić czy błąd nie wystąpił po Państwa stronie , i dlaczego zarówno bank jak i wy nie widzicie tych pieniędzy.

Chodzi o kwotę 999,32 zł.

Proszę o pilne info ponieważ muszę dostać towar jak najszybciej.

Czekam na info

Paweł Słabek

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

KOGIEL_T
#17 Koryfeusz#

@escore  jak płaciłeś blikiem, to blik ma jakieś problemy, więc chyba będziesz musiał poczekać na zwrot kasy

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@escore w naszym systemie zamówienia widnieją w statusie oczekiwania na płatność - w dniu wczorajszym BLIK miał awarię. Proszę Cię w pierwszej kolejności o kontakt z bankiem, jeśli transakcja zostanie potwierdzona, skontaktuj się z nami przez ten formularz. Jeśli środki wróciły na Twoje konto, możesz ponowić płatność. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów