anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieudana próba opłacenia zakupów, a pobrane pieniądze z konta

jsoja
#8 Zapaleniec#

Jak w temacie, wybrałem towary od czterech sprzedawców, trzech z nich miało Smart, czwarty nie, ale oferował dostawę do paczkomatu. Wskazałem ten sam paczkomat dla wszystkich czterech zamówień, opłaciłem zamówienie szybkim przelewem, pieniądze zeszły z konta, a na stronie Allegro niespodzianka:

 

Wybrana przez ciebie dostawa jest niedostępna. Skontaktuj się z nami, aby to wyjaśnić. 

 

Z kim mam się teraz kontaktować? Pieniędzy nie mam, zamówienia są nieopłacone.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#

@jsoja Jaki masz status tej wpłaty? Rozpoczęta, anulowana?

 Jeśli anulowana, pieniądze wrócą na Twoje konto automatycznie w ciągu 3 dni. W zasadzie powinieneś teraz ponowić płatność, ale zanim to zrobisz, wyjaśnij ten komunikat o niedostępnej dostawie na czacie Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=713f3db7-e741-4fba-9404-09ee86a58e6c

oznacz moderatorów

jsoja
#8 Zapaleniec#

Gdyby to było takie proste.

1. Wolałbym najpierw wyjaśnić temat zanim przeleję kolejne 500 zł za zakupy.

 

2. Płatność ma status Nieudana, ale jeśli próbuję ją ponowić lub opłacić tylko jeden z zakupów, to po kliknięciu w Zapłać pojawia się  ww. komunikat o niedostępnej przesyłce. 

 

Coś czuję - jako zawodowy programista - że temat będzie musiał iść co najmniej do drugiej linii wsparcia i zwykła rozmowa z kimś z pierwszej go nie rozwiąże.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Przy nieudanej płatności pieniądze też wrócą do Ciebie w ciągu 3 dni. Masz link do kontaktu w sprawie komunikatu. Były tu już podobne tematy, kilku kupujących skarżyło się na blokowanie zakupów, gdy dużo kupują ze Smartem. Wyjaśnij to z Allegro.

oznacz moderatorów

jsoja
#8 Zapaleniec#

No tak, ale ten sam komunikat pojawia się, gdy próbuje opłacić zakup od sprzedawcy bez Smarta, z doliczonymi kosztami wysyłki.

Do supportu już napisałem i załączyłem screeny.

 

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@jsoja, widzę, że w odpowiedzi na wiadomość mejlową poproszono Cię o zweryfikowanie, czy korzystasz z najnowszej wersji przeglądarki. Jeśli jest ona aktualna, warto zaktualizować wtyczki lub sprawdzić działanie Allegro.pl w trybie incognito. Jeśli żadna z doradzonych czynności nie przyniesie rezultatu, będziemy konsultować się z działem technicznym. 🙂

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów