Obrażanie kupującego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy to właściwa odpowiedź na moją ocenę, która nie zawierała słów obraźliwych
Czy nie można po prostu napisać "Niestety wg obowiązujących przepisów jest to niemożliwe"
A tu taka odpowiedź:
"Co za bezczelność!! Kupujący nigdy nie dzwonił do nas tylko założył dyskusję obwiniając nas lub Allegro za swój błąd, bo przy zakupie nie zaznaczył, że chce fakturę VAT na firmę, później kręci i kombinuje jak uzyskać fakturę, kiedy jest już zdecydowanie za późno na to (każdy przedsiębiorca zna zasady wystawiania faktur VAT), a na samym końcu wystawia ocenę negatywną! Nikomu nie polecamy takiego "księgowego"! Załatwiać można takie sprawy ale tylko zgodnie z obowiązującym prawem! NIE pozdrawiamy!!"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
szczery sprzedawca, cieszę się, że jeszcze tacy istnieją 🙂 nikogo nie obraził 🤗
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Odpowiedź nie narusza zasad Allegro.