Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Potrzejuje pomocy. Zakupiłam obuwie UGG które po miesiącu zaczęło się pruc i rozklejać. 1 reklamacja została uznana i sprzedawca naprawił . Jednak naprawa nie odbyła się. Buty wróciły do mnie tak jak je wysłałam, nie sklejone itd. 2 reklamacja sprzedawca miga się od przyjęcia reklamacji, wysyła " pisma " od rzeczoznawcy ,że ta wada nie jest istotna. Dołączyłam dokładne zdjęcia i to widać na 1 rzut oka że obuwie nie zostało naprawione. Oni cały czas zasłaniają się opinią rzecoznawcy, co mogę dalej począć by sprzedawca wziął na klatę swój błąd. Informuję ,że od samego początku dyskusji była załączana dokumentacja zdjęciowa jak wyglądały gdy składałam reklamację oraz gdy je odebrałam
@Client:42468770 ale ta dyskusja była przez Allegro, czy prywatnie🤔
Przez allegro
To poproś pracownika Allegro o pomoc w dyskusji
Pracownik dołączony natomiast martwię się że mimo wszystko zostanę z rozklejonym obuwiem za 1000 zł oraz beż pomocy
Witam.
Nie ma co martwić się na zapas.
Allegro, jeśli tylko roszczenia są odpowiednio udokumentowane, zwykle staje po stronie nabywcy. Jak się nie dogadacie ze sprzedawcą to wystąpisz o rekompensatę z Allegro Protect i masz sporą szansę na jej uzyskanie.
A jeśli produkt nie jest taki jak być powinien, to prędzej czy później sprzedawca za to zapłaci, w taki czy inny sposób.
Jak mu wystawisz adekwatny do sytuacji negatywny komentarz, kulturalny i rzeczowy, oraz dasz po jednej gwiazdce, to zaraz się okaże, że naprawa, czy wymiana to nie problem, byle byś tylko zechciał ocenę i komentarz zmienić (najpierw wymiana, lub naprawa)...
Życzę cierpliwości.
Pozdrawiam. Marek.