Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, po zakupie dalam dobra ocenę kupującemu. Teraz towar się psuje i chce zmienić ocene. Jest możliwości?
Możesz poprosić Allegro o usunięcie oceny tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0...
Po usunięciu jest możliwość ponownego jej wystawienia, jeśli nie minęło 90 dni od zakupu.
@Client:41060489 Kupującemu towar się psuje? A co sprzedającemu do tego?
Wyslalam raz towar do naprawy, przysłali i nadal nie działa. W Czwartek wyslalam kolejny raz ale nadal nie mam od nich odpowiedzi żadnej..
@Client:41060489 Rozumiem, to sprzedawcę chcesz ocenić a nie kupującego. Ale to nie o ocenę chodzi tylko o gwarancję- rękojmię, ocena to rzecz wtórna może się okazać że sprzedawca wszystko załatwi i ocena zostanie.
Więc teraz zażądaj wymiany na nowy albo zwrot pieniędzy. Rozpocznij od formalnego zgłoszenia problemu do sprzedającego.
Jesli cisza rozpocznij formalną dyskusję ze sprzedającym na stronie Allegro:
https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166
@Client:41060489 Ocena sprzedającego czy ocena towaru?. Najpierw zgłoś reklamację (rękojmia) u sprzedającego i może wszystko się wyjaśni. Należy czytać opinie o towarze także nie tylko o sprzedającym bo może on jest w porządku i np wyśle albo naprawi towar.
@Client:41060489 Masz rację, zmień tę ocenę. Za towar i za podejście do reklamacji odpowiada sprzedawca. Ostrzeżesz innych przed problemem transakcyjnym i przed zakupem tandety.
Niestety oceny nie mogę juz zmienić ale została usunieta. Towar jest od sprzedającego wiem to jego obowiązek naprawy. Żeby to kosztowalo grosze to okej ale żeby się nie odzywać od środy. Od początku miałam problemy bo 3 razy mi wysyłali część bo była polamana...
@Client:41060489 Nie rozumiem .Kontaktowałeś się z sprzedającym czy nie? Oczywiście że odpowiada ale czy sprzedający wie że towar uległ zepsuciu bo nic o tym nie piszesz.
Tak, dwa tygodnie temu wyslalam towar do naprawy. Odesłali ale nadal nie działa. W środę napisalam do nich ze nie działa i ze wysylam kolejny raz do naprawy. I od tej pory nie ma z nimi kontaktu. Przecież to logiczne ze najpierw się z nimi skontaktowalam...
I mam prawo zmienic opinie.
@Client:41060489 Skoro sprzedający tak postępuje to oczywiście że masz prawo. Reklamuj towar w ramach rękojmi.Wiesz nie wiem co jest tu logiczne .Rożnie z tym bywa więc tylko zapytałem.
@Client:41060489 Jeżeli rzecz była już naprawiana i wada jest istotna, możesz odstąpić od umowy i zażądać zwrotu kosztów na podstawie art. 560 Kc. Złóż pisemną reklamację powołując się na rękojmię i napisz w niej, że odstępujesz od umowy na podstawie wyżej wskazanego artykułu, ze względu na powtarzające się usterki. Najlepiej taką reklamację złóż tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i jeśli będzie problem ze zwrotem wpłaty, poproś tam o pomoc pracownika Allegro.
Poczytaj o rękojmi; https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
Unikaj reklamowania z gwarancji, zawsze reklamuj z rękojmi.
@Client:41060489 "Witam, po zakupie dalam dobra ocenę kupującemu. Teraz towar się psuje i chce zmienić ocene. Jest możliwości?"
A niby dlaczego chcesz zmienić ocenę? To bez sensu, a często jest krzywdzące dla sprzedawcy. Najpierw reklamuj wadliwy towar u sprzedawcy. Jeżeli reklamacja będzie zasadna dobry sprzedawca powinien ją uznać. W takiej sytuacji nie ma powodu by mu psuć opinię negatywnym komentarzem.