Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Zakupiłem artykuł transakcja + przesyłka 5 gwiazdek. Zakupiony przedmiot po 30 min uległ awarii.Kontakt ze sprzedawcą e mail ze szczegółowym opisem zdarzenia.Dnia następnego z samego rana dzwoni sprzedawca który informuje mnie, że nie ma co się ceregielić prosi mnie o odesłanie uszkodzonego urządzenia, on wysyła natychmiast nowy. W ostatnim zdaniu usłyszałem pan wybrał u mnie artykuł, a ja dołożę starań aby mieć u pana stałego klienta. Po dwóch godzinach otrzymałem e mail od sprzedawcy że towar został wysłany.
Moje pytanie wystawiłem opinie na zasadzie gwiazdek. Ale teraz jestem zobowiązany do dodania czy uzupełnienia bardzo pozytywnej opinii o sprzedawcy . Ale jak to zrobić ?!
Proszę o pomoc
Poproś Allegro na czacie lub przez formularz o usunięcie oceny. Po usunięciu będziesz mógł ją wystawiać ponownie w nowej wersji; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201
@kiwinwch No jak dałeś 5 gwiazdek to wystarczy, jesteś zadowolony, sprzedawca także.
Tak racja gwiazdki powinny być wystarczające. Zresztą otrzymałem status stałego klienta więc skorzystam z tego przywileju.😉
Dzięki za szybką odpowiedź.Pozdrawiam.
Ps. Zapomniałbym 10 min temu otrzymałem nowe urządzenie. Sprzedawca status MEGA👍.
W sumie gwiazdki wystarczają by pokazać co się myśli o sprzedawcy jakaś notka z poleceniem jest na pewno mile widziana będziesz ją mógł napisać przy następnych zakupach u tego sprzedawcy .Teraz to musiałbyś go o usunięcie opinii i jeśli by się zgodził to wystawienie innej takiej jak byś na daną chwilę chciał.