Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego usunięto ocene wysyłki? Coraz częsciej sprzedający wysyłaja towar po deklarowanym czasie wysyłki. Przy zamówieniu wyświetla mi się czas wysyłki (nie dostawy!) 2 dni robocze a mój zamówiony towar jest wysyłany po 4-5 dniach a nawet ostatnio rekord 10 dni roboczych mimo że sprzedawca deklarował 2 dni robocze. Jak mam ocenic takiego sprzedawce??? Czy można przywrócić oceny za czas wysyłki, np. jak sprzedawca wyrobi się w deklarowanym czasie to dostaje 5 gwiazdek automatycznie, a jak wyśle towar po deklarowanym czasie to 1 gwiazdka.
@czarnula2601 Przecież masz ocenę obsługi ?
@czarnula2601 bo to była ocena kosztu wysyłki , opóźnienie możesz ocenić w obsłudze .
Dla mnie obsługa kupujacego to kontakt z nim, zwroty, reklamacje, odpowiedzi na pytania. O ocena wysyłki to ocena wysyłki.
@czarnula2601 To nie była ocena wysyłki tylko koszt wysyłki > a ludzie często mając opcję przesyłki za 8,99 oceniali jako bardzo wysoki > czyli ocena była wyjątkowo niesorawiedliwa > dobrze, że została usunięta.
A czas wysyłki tez należy do obsługi > tam powinnaś wpisać swoje uwagi.