anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ocena za opóźnienie przesyłki - dlaczego jej nie ma?

czarnula2601
#9 Pomysłodawca#

Dlaczego usunięto ocene wysyłki? Coraz częsciej sprzedający wysyłaja towar po deklarowanym czasie wysyłki. Przy zamówieniu wyświetla mi się czas wysyłki (nie dostawy!) 2 dni robocze a mój zamówiony towar jest wysyłany po 4-5 dniach a nawet ostatnio rekord 10 dni roboczych mimo że sprzedawca deklarował 2 dni robocze. Jak mam ocenic takiego sprzedawce??? Czy można przywrócić oceny za czas wysyłki, np. jak sprzedawca wyrobi się w deklarowanym czasie to dostaje 5 gwiazdek automatycznie, a jak wyśle towar po deklarowanym czasie to 1 gwiazdka.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

pinsplash
#21 Demiurg#

@czarnula2601 Przecież masz ocenę obsługi ?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@czarnula2601 bo to była ocena kosztu wysyłki , opóźnienie możesz ocenić w obsłudze .

oznacz moderatorów

czarnula2601
#9 Pomysłodawca#

Dla mnie obsługa kupujacego to kontakt z nim, zwroty, reklamacje, odpowiedzi na pytania. O ocena wysyłki to ocena wysyłki.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@czarnula2601 To nie była ocena wysyłki tylko koszt wysyłki > a ludzie często mając opcję przesyłki za 8,99 oceniali jako bardzo wysoki > czyli ocena była wyjątkowo niesorawiedliwa > dobrze, że została usunięta.

A czas wysyłki tez należy do obsługi > tam powinnaś wpisać swoje uwagi.

oznacz moderatorów