Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Kupiłem nowy smartphone na allegro w dniu 16.01.2020.
Otrzymałęm fakturę do zakupu i wszystko super bo to dowód zakupu, któy tanowi gwarancję, prawda?
Teraz ze sprzętem jest problem bo nie rozpoznaje kart SIM.
Po próbie kontaktu ze sprzedającym okazuje się, że już nie istnieje. Mało tego jego adres email, który widnieje na fakturze również jest już nieosiągalny.
Czy mogę liczyć na jakiekolwiek wsparcie ze strony Allegro w takich sytuacjach?
Jeśli tak to jakie?
Dlaczego Allegro dopuszcza takich fikcyjnych sprzedających?
JAkie mam inne opcje by naprawićzakupiony sprzęt wramach gwarancji?
Poproś Allegro o pomoc w tej sprawie przez formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
@Fraczesko Allegro wspomaga kupujących w znaczącym stopniu, nie da się wyeliminować wszystkich nieuczciwych sprzedających. Także nie można wykluczyć różnych powodów braku sprzedającego.
@Fraczesko allegro nie jest strona transakcji, a dobrowolna ochronę świadczy przez 180 dni 😞
Udaj się do rzecznika lub spróbuj nawiązać kontakt ze sprzedawcą bo odpowiada za towar mimo zamknięcia działalności 🙂 A co z Gwarancja producenta ?
Art. 25 ust. 2 pkt 4 i 5:
W okresie zawieszenia wykonywania działalności gospodarczej przedsiębiorca:
- ma prawo albo obowiązek uczestniczyć w postępowaniach sądowych, postępowaniach podatkowych i administracyjnych związanych z działalnością gospodarczą wykonywaną przed datą zawieszenia wykonywania działalności gospodarczej
- wykonuje wszelkie obowiązki nakazane przepisami prawa
Nic Tobie nie pomogą poza wysyłaniem powiadomień do sprzedającego i ''przymuszaniem'' Go do kontaktu z Tobą.
Miałem taką samą sytuację że sprzęt uległ awarii i wysłałem go do naprawy.
Przez Covid19 wszystko się przeciągneło o kilka dni i przekroczyło 180 dni.
Allegro tylko '' zmusiło'' sprzedającego do kontaktu e-mail,reszta to twoja determinacja
i szansa na wygranie w tym sporze czy to dogadanie się,czy sprawa z powództwa
cywilnego.Ja tak straciłem 700 zł.
@Fraczesko jeżeli kupiłeś nowy telefon i masz na niego fakturę to skontaktuj się z producentem telefonu i do nich wyślij na gwarancję.