Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Próbowałem dokonać zakupu odtwarzacza CD na allegro lokalnie, kliknałem "kup teraz" a następnie wybrałem opcje płatności przelewem przez iPKO, ale już po autoryzowaniu przeze mnie przelewu na moim koncie w iPKO, Allegro wyświetliło mi komunikat "oczekujemy na dokończenie płatności", a po 20 minutach anulowano automatycznie te transakcję. Jednak z mojego konta bankowego pobrano kwotę zapłaty.
Widziałem już podobne wątki i wszyscy piszą, ze "pieniądze wrócą na konto w ciągu 3 dni". Ok, ale w tym momencie sytuacja wygląda tak:
- na moim koncie allegro lokalnie nie widać już numeru płatności,
- nie dostałem żadnego maila z allegro, że próba płatności była w ogóle przeprowadzana
Do kogo mam pisać reklamację, żeby zwrócono mi ten przelew?
@outdoor-bazar, jeżeli zamówienie zostało automatycznie anulowane, pieniądze rzeczywiście powinny wrócić na Twoje konto w ciągu trzech dni. Gdyby tak się nie stało, skontaktuj się z nami przez formularz.
Dziękuję za odpowiedź.
Pieniądze zostały "automatycznie" odesłane przez PayU z powrotem na moje konto bankowe po dwóch dniach. Nie musiałem nic robić, nie pisałem żadnej reklamacji.