Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Miesiąc temu zakupiłam u jednego sprzedawcy towar (spodnie dla syna) i po dzień dzisiejszy nie dostałam paczki. W panelu widnieje, że paczka nie została wysłana. Jak pisze do sprzedawcy to ten mi odpowiada, że paczka wkrótce będzie u mnie. I tak w kółko, błędne koło. Jak mogę tą sprawę rozwiązać?
Zapraszam do lektury
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/blog/dyskusja-na-allegro/ba-p/324580
@harnaska89 Odstąp od umowy zakupu, po co Ci czekać: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupioneinnym rozwiązaniem jest otwarcie dyskusji: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowaa na Allegro Lokalne: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
w dyskusji masz pomoc Allegro