anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Od wczoraj nie mogę dokonać płatności. Dostaję sprzeczne komunikaty

Client:65779341
#7 Wielbiciel#
"Powód nieudanej płatności - Błąd podczas przetwarzania płatności online" Taki komunikat pojawia się w emailu. Moich zakupach- zakup nie opłacony. Pieniądze z konta nie zostały pobrane. Dostałam także emailem komunikat, że zakup został dokonany. Ponowiłam zamówienie i to samo. Czy ktoś może mi pomóc?
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:65779341 widzę, że udało Ci się już opłacić dzisiejsze zakupy, przepraszam, że czekałaś na odpowiedź, czy problem z płatnościami już nie występuje? 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

Client:65779341
#7 Wielbiciel#

Udało się. Po kontakcie z bankiem i zmianie przeglądarki opłaciłam zakup. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:65779341 super, że się udało! Dziękuję za informację 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów