Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pół roku temu kupiłem szlifierkę do gipsu , po kilku miesiącach użytkowania pękł plastik odpowiadający za montaż krążków ściernych co uniemozliwia korzystanie z sprzętu.
W jaki sposób mogę oddać towar na gwarancję ?
A nie lepiej reklamować z tytułu rękojmi, wówczas odpowiada sprzedający, poczytaj: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia-czy-gwarancja/ a złożyć reklamacje może w każdy dostępny sposób, mail, centrum wiadomości Allegro itd.
Oczywiście pisz do sprzedającego - nikt tutaj nie napisze Ci sensownej odpowiedzi.
Czy zakup była na firmę? Otrzymałeś FV?
Kilka mies. użytkowania - czyli to był zakup do celów zawodowych/zarobkowych.
Chyba rozumiesz, że części/akcesoria podłączane do szlifierki ulegają zużyciu. Używasz narzędzi w celach zarobkowych - więc wiesz, co ulega zużyciu.
Odnośnie oddania sprzętu na gwarancję - dlaczego tutaj zamieszczasz taki temat? - Przecież takie pytanie należy skierować do sprzedającego - czy to zrobiłeś?
Dlaczego zwalasz na innych użytkowników tego forum rozwiązywanie swoich "beznadziejnie prostych" problemów transakcyjnych?
@youcanbuy
Warunki gwarancji (i sposób korzystania z niej) są zwykle opisane w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu lub na stronie internetowej Gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji).
A nie lepiej reklamować z tytułu rękojmi
Nie - nie lepiej.
W przypadku szlifierki do gipsu, która uszkodziła się po kilku miesiącach użytkowania - zgłoszenie z rękojmi najprawdopodobniej byłoby odrzucone (skrajnie mało prawdopodobne, że taka transakcja miała charakter konsumencki).