Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiona przesyłka nie dotarła.Impost napisał dostarczono. Odebrałam okazało się że przesyłka od innego sprzedawcy.Kontaktowałam się w tej sprawie z IMPOST przyjechał kurier odebrał nie moją przesyłkę . O mojej przesyłce nic nie wiadomo, do 48 godzin mają czas , dzisiaj mija 48 godzin jak do tej pory żadnej odpowiedzi zgłoszenie o pomyłce 2.12
@Client:34585812 napisz do sprzedawcy niech reklamuje 🙂
@Client:34585812 Zgłoś reklamację sprzedawcy, to on odpowiada za przesyłkę do czasu, aż ją otrzymasz. Domagaj się dostarczenia rzeczy lub zwrotu całej wpłaty. Jeśli będzie problem, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Pomoże Ci tam pracownik Allegro. InPost nie jest dla Ciebie stroną, stroną jest sprzedawca i jemu zgłaszaj nieprawidłowości z dostawą.
Kupione od firmy? To pisz do sprzedawcy, bo jeśli to sprzedaż konsumencka, to sprzedawca odpowiada za przesyłkę.
Tak ,ale w tym przypadku klient dostał przesyłkę tylko ktoś inny namieszał i była to inna paczka .Jak ma reklamować skoro ma potwierdzenie że przesyłka została odebrana .
@mwmonety reklamować można wszystko nawet zamianę paczki 🙂
Jasne że można a nawet trzeba ale kto uzna taką reklamację skoro jest że odebrał .Powinni swoją winę przyjąć na klatę i sami to naprawić a nie wszystko zwalać na sprzedawcę .
@Vryko 👍
Nie wiem dlaczego udzielacie kupującemu takich bzdurnych informacji.
"Pisz do sprzedawcy, reklamuj u sprzedawcy". A sprzedawca odpowie - link do śledzenia, przesyłka odebrana. Chyba sprawa jasna. Pisząc takie rzeczy, należy kupującemu wskazać, żeby udokumentował dane zdarzenie. Po co więc pisać takie głupoty? Pracownik Allegro nic nie pomoże, przesyłka została nadana i odebrana. Po co zadawać niepotrzebnej roboty serwisowi Allegro?
xyz96 - pisałem Ci już kiedyś chyba - wypowiadaj się w tematach, w których masz jakieś chociaż minimalne rozeznanie. Przecież sprzedawca odpisze - przesyłka została odebrana. W tym przypadku należy się udać do Agencji InPost i spisać protokół - chyba zgodnie z regulaminem świadczenia usług InPost. Otrzymanej przesyłki nie oddajesz, dopóki nie otrzymasz właściwej, bo niby dlaczego masz ją oddać?
W paczkomatach zdarzają się błędy - ale to należy reklamować bezpośrednio do InPost. Sprzedawca nic nie pomoże - otrzymał info z InPost, że przesyłka została odebrana. Ja osobiście 2 mies. temu wyciągnąłem 2 -paczki z paczkomatu. To dla dzieci- ja nie zamawiałem. Dopiero w domu zauważyłem, że jedna paczka jest do kogoś innego. Zadzwoniłem, gość przyjechał z sąsiedniej miejscowości i odebrał sobie paczkę. Jak twierdził - po wpisaniu kodu wyświetliło mu się, że paczka odebrana (a był wcześniej niż ja).
@InPost może byście się wzieli do roboty? To n-ty wątek na wasz temat...
Prosimy o ponowne podjęcie kontaktu w opisanej sprawie za pośrednictwem naszych kanałów:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000
Postaramy się udzielić informacji zwrotnej w sprawie przesyłki.
@pinsplash obsługa inpost to kpina
złożyłem kilkanaście reklamacji bo towar zaginął, bo nie było kodu otwarcia paczkomatu
bo system twierdził że przesyłka była doręczona co było bzdurą
odpowiedzi było tylko na 2 czy 4
z resztą cisza
ostatnio w paczkomacie w skrytce były 2 przesyłki moja i jakaś inna - odebrałem swoją drugą zostawiłem
mam już 2 miesiące trwającą reklamacje zaginionej przesyłki
reklamowałem ją ja i osobno kupujący
ba nawet jakiś pracownik allegro przed naszymi reklamacjami twierdził że ją mają ale jest z nią jakis problem
do dzisiaj jesteśmy obaj zbywani przez inpost a w/w chłopina z inpostu ja go męczę twierdzi że reklamacjami się nie zajmuje
składałem reklamację do allegro bo to był ich smart - także olali temat
Najłatwiej całą odpowiedzialność zrzucić na sprzedawcę niech on się o wszystko dochodzi z dostawcami i traci na odszkodowaniach za zgubione przesyłki a allegro umywa rączki a to tylko dzięki nim i tym całym smarcie jest bałagan. Klient chętnie korzysta z tej formy nie wnika że kupując coś za większą kwotę i wybierając smarta w cenie ustalonej przez allegro nie można takiej przesyłki ani odpowiednio zabezpieczyć ani ubezpieczyć i w przypadku zniszczenia lub zaginięcia paczki reklamacja nawet jak zostanie uznana to tylko do pewnej kwoty ustalonej przez przewoźnika a resztę musi dokładać sprzedawca bo taki jest regulamin. Wiele rzeczy sprzedawanych na allegro w ogóle legalnie i zgodnie z regulaminem dostawców nie mają prawa być wysyłane bez ubezpieczenia a ubezpieczając sprzedawca musi to uwzględnić w cenniku dostawy a wtedy statystyki niszczą jego wizerunek (traci SS i nie tylko).Smart mąci klientom w głowach chętnie wybierają darmowe dostawy nawet jak kupują rzeczy droższe za kilka tysięcy i więcej nie patrząc na to że taka wysyłka wymaga ubezpieczenia i nie wystarczy że sprzedawca ma zaznaczone że dostawca tyle i tyle dolicza do danej kwoty dla nich ważne jest to że ZA DARMO a jak coś zginie to płacz.
Paczka o której pisałam odnalazła się, znajdowała się w innej skrzynce, osoba z mojej miejscowości zamiast jednej paczki dostała 2 paczki skontaktowała się ze mną żebym mogła odebrać swoją paczkę
Dzięki za info. Lepiej by było, gdybyś nie zakładała nowego wątku, tylko napisała to w poprzednim.
@Client:34585812 Bardzo się cieszymy 🙂
Magia świąt cuda się zdarzają szkoda że nie każdy ma taki fart ale fajnie że chociaż ktoś.
@Client:34585812 nawet nie wiesz jak się cieszę, InPost się spisał jak zawsze 💪