Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem dwa termometry od sprzedającego Tomasza W. w dniu 11.12.23 Trzynastego dostałem powiadomienie, że moja paczka jest do odbioru. Paczkomat otworzyłem za pomocą aplikacji InPost. Cały szczęśliwy, że mam potrzebne mi bardzo w tym czasie termometry, wróciłem do domu i szok. Paczkę otwieram, a tam jakieś perfumy i coś tam jeszcze. Zadzwoniłem niezwłocznie do InPost, gdzie poproszenie mnie o zwrot tej paczki, co uczyniłem ( niestety) Na drugi
@Client:116939077 Cześć. 🙂 Czy jesteś w kontakcie InPost w sprawie Twojej paczki? Miejmy nadzieję, że Twoja paczka się odnajdzie.
Tak, na drugi dzień zadzwonili, że ponoć przeszukali paczkomat i mojej paczki nie ma. Więc mam pisać reklamację i grzecznie czekać. Nadawca po dzisiejszej rozmowie telefonicznej stwierdził, że on ma paczkę odebraną i raczej nic z tym nie zrobi. Teraz to ja czuję się oszukany i ukarany za uczciwość.
@Client:116939077 Napisz więc reklamację i czekaj - przecież są procedury które muszą zostać zachowane.
W dniu dzisiejszym w cudowny sposób przyszła wiadomość że paczka jest do odbioru. No i była, ale otwarta i termometry były, brakowało tylko paragonu. Widzę że jak człowiek nie zrobi rabanu gdzie się tylko da, to bym jeszcze musiał czekać.
Dziękuję wszystkim za pomoc.
@Client:116939077 otwarta bo jak reklamowałeś to musieli sprawdzić czy ta którą szukają, pewnie etykiety się odkleiły stąd zamieszanie 🙂 paragon do niczego Ci nie potrzebny, w razie reklamacji wystarczy mail z zakupem lub inny dowód zakupu 🙂
niestety) Na drugi......??????????
Żeby było weselnej, to paczka jaką odebrałem z paczkomatu, była nadana od innego sprzedającego. Po zadzwonienia do InPost ponownym i podaniu numeru reklamacji powiedzieli , że sprawdzą na monitoringu kto wyjął paczkę. No przecież ja ją wyjąłem, tylko to nie była moja paczka! I ja oddałem do paczkomatu przy pomocy ich technika zdalnie ( otworzył mi inną skrytkę).