Odesłałam przesyłkę na reklamację i nie otrzymałam zwrotu pieniędzy

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak zareagować, gdy po wysłaniu przesyłki na reklamację, nie otrzymałam ani zwrotu pieniędzy, ani zw
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@magdalena6403 Jeśli nie otrzymałaś zwrotu pieniędzy, ani zw, otwórz spór na Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa lub na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE i poproś w nim o interwencję pracownika Allegro.
Jeżeli spór nie załatwi sprawy, po 14 dniach od zakupu złóż wniosek o zwrot pieniędzy z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@magdalena6403 a ile czasu juz minęło od złożenia reklamacji?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od 13 sierpnia czekam na zwrot naprawionego sprzętu lub zwrot kosztów za zakup

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@magdalena6403, w tej sytuacji zachęcam Cię do skorzystania z rady @xyz96. W ciągu 180 dni od zakupu możesz rozpocząć Dyskusję ze Sprzedającym i przedstawić w niej swój problem.
Czy możesz wskazać numer zamówienia? W jakiej formie złożyłaś reklamację? Czy określiłaś w niej swoje żądania? Zgodnie z Art. 561[5] KC: Jeżeli kupujący będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Numer zamówienia
e2914482-4b75-11eb-bd6d-995f0fba895c
Odesłałam paczkę pod wskazany adres do reklamacji. Moja prośba była, aby naprawić uszkodzony sprzęt. Po kilkunastu dniach podałam adres, do zwrotu paczki, do dziś brak paczki zwrotnej, w odpowiedzi dostałam, że będzie sprawdzona u kuriera, ale niestety dziś tj. 28 09 2021 na moje pytanie do sprzedającego czy paczka została sprawdzona u kuriera, niestety nawet nie dostałam już żadnej odpowiedzi.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@magdalena6403 w tej sytuacji jest już za późno, aby założyć sprzedającemu dyskusję. Od zakupu mineło więcej, niż 180 dni, ale napisałam w tej sprawie do odpowiedniego zespołu i otrzymasz od nas wiadomość co zrobić w tej sytuacji. Proszę Cię o cierpliwość, pomożemy Ci rozwiązać ten problem 🙂
Moderatorka