Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Odesłałam artykuły które zaznaczyłam w zwrocie, przesyłkę nadałam w Żabce, a informacja dalej się nie zmieniła, to znaczy : nadal widnieje informacja jakoby zwrot w ogóle nie został nadany.
Nie mam tych artykułów,zwróciłam je do sprzedającego, co mam teraz zrobić, aby otrzymać zwrot gotówki?
@Client:48413366 podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten zwrot.
Najpierw poczekaj aż upłynie regulaminowy termin doręczenia przesyłki. Ten zależny jest od przewoźnika i tak dla przykładu:
- Allegro Delivery - do 3 dni
- Inpost Kurier - do 5 dni
- Allegro Inpost Kurier - brak gwarancji doręczenia w określonym terminie
- Pocztex - do 6 dni (niestandard i 2XL do 8 dni)
- DPD Pickup - do 5 dni.
- DHL eCommerce - do 14 dni
Oczywiście mowa o dniach roboczych i pod warunkiem nadania do godziny granicznej. Przesyłki nadane w dniu wolnym traktuje się jako nadane w następnym dniu roboczym.
-