anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odmowa w sprawie przesyłki zapłaconej

Client:109078693
#7 Wielbiciel#
  • Witam zamawiałam kurtkę dżinsową bardzo jasna zieleń rozmiar M kilka dni temu i dzisiaj przyszła mi odmowa mimo że zapłaciłam blikiem co prawda robiłam jeszcze dwie wcześniejsze trasanakcje ale chciałam zapłacić przy odbiorze przesyłkę ale transakcja nie powiadla się niestety i teraz nie wiem czy przesyłka jest w drodze czy została anulowana bo jeśli została anulowana proszę o zwrot moich pieniędzy ale wolałabym aby przesyłka do mnie dotarła dziękuję z góry i oczekuję szybkiej odpowiedzi pozdrawiam 🤗
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Halfrunt
#20 Guru#

A kto odmówił, sprzedający czy bank? Najlepiej zapytać się sprzedającego, jak nie będzie odpowiadał to otwórz mu dyskusję 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:109078693 Cześć. 🙂 Zrobiłaś trzy zamówienia na kurtkę jeansową: dwa z płatnością BLIKiem i jedno z płatnością za pobraniem.

Płatności BLIK zostały anulowane, środki wrócą na Twoje konto (jeżeli zostały pobrane) w ciągu 3 dni roboczych. 

Przesyłka jest z Chin, zatem na dostawę poczekasz około 16 dni. Według statusów przesyłka jest w drodze, możesz ją śledzić tutaj: https://www.aftership.com/track/yunexpress/YT2332221272186578 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Trzy kurtki! - takie same?

oznacz moderatorów