anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odpadajaca farba z kranu po 2 mies użytkowania

Client:81425368
#7 Wielbiciel#

Witam. Zakupilam baterie Rea kolor czarny po 2 mies uzytkowania farba odprysla u nasady i widac metal oraz na calej baterii sa widoczne przetarcia. 
sprzedajacy upoera sie przy zlej konserwacji czyli szorowaniu czyms ostrym co nie mialo miejsca! 
co w tej sytuacji robic. 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:81425368 rzecznik konsumenta i sąd, sprzedawca może odrzucić reklamację a Ty nie musisz się z tym godzić ale to może rozstrzygnąć tylko sąd po powołaniu biegłego 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:81425368
#7 Wielbiciel#
  • Serio?!

a co z Allegro protect? Etc

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Serio, a jak składałeś reklamację? odrzucił na odległość ?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:81425368 jak sprzedawca odrzuci z uzasadnieniem reklamację, allegro nie jest sądem i nie może rozstrzygać kto ma rację 😞 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Zeby uzyskać rekompensatę z Allegro Protect należy otworzyć dyskusję ze sprzedającym: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

Client:96810784
#13 Ambasador#

Możesz na własną rękę uzyskać opinię biegłego i się odwołać.

oznacz moderatorów

Client:109199213
#12 Orędownik#

Witaj, @Client:81425368.

Z dobrze wykonanej baterii farba nie schodzi sama. Kupiłaś bubel i sprzedawca doskonale zdaje sobie z tego sprawę. Niestety nie możesz już skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, ale możesz i powinnaś reklamować oczywistą wadę baterii. Najlepiej zrobić to w toku dyskusji, w której uzyskasz pomoc pracownika Allegro. Rozpocznij dyskusję klikając "ZGŁOŚ PROBLEM" na tej stronie: https://allegro.pl/dla-kupujacych/allegro-protect Udokumentuj zdjęciami wady towaru, dobrze go zapakuj i odeślij do sprzedawcy. W toku dyskusji przedstaw swoje żądania - wymiana towaru na wolny od wad lub zwrot pieniędzy (wada towaru jest istotna, więc niedawno znowelizowana ustawa o prawach konsumenta daje Ci takie prawo).  Jeśli sprzedawca będzie się upierać i nie zechce zwrócić Twoich pieniędzy, nie czekaj i złóż wniosek o rekompensatę z Allegro Protect. Nie zamykaj dyskusji, dopóki sprzedawca nie naprawi szkody. Nie zapomnij wystawić komentarza, który ostrzeże innych kupujących przed kłopotami, które Cię spotkały.

PS: To forum nazywa się "Dla kupujących", ale odpowiadają Ci prawie wyłącznie sprzedawcy. I to raczej nie tacy, z którymi chciałabyś mieć do czynienia. Pamiętaj o tym czytając ich odpowiedzi.

oznacz moderatorów

Client:96810784
#13 Ambasador#

Wada nie jest istotna. Istotna wada to wada uniemożliwiająca korzystanie z przedmiotu zgodnie z jego przeznaczeniem.

oznacz moderatorów

Client:81425368
#7 Wielbiciel#

Dziekuje za informacje. 

oznacz moderatorów