Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałam zwrotu towaru niezgodnego z opisem. Otrzymałam zwrot środków. Następnie sprzedający zaczął mnie atakować, zarzucając, że dokonałam zwrotu kompletnie zniszczonego towaru. Z uwagi na natarczywe, niczym nieuzasadnione zarzuty zamieściłam neagtywną ocenę bez komnetarza, pod którą sprzedający wypowiedział się w sposób naruszający art. 11 regulaminu Allegro. Wpis był usunięty dwukrotnie , gdyż dwukrtonie nie odpowiadał zasadom wyrażonym w regulaminie. Pomimo tego sprzedający miał możliwośc po raz trzeci zamieścić poniżający, nie polegający na prawdzie komentarz. Ja nie dostałam takiej mozliwości od Allegro, w zasadzie nie mogę odnieść się na chwilę obecną do takich szkalujących treści jak: kupująca groziła i ubliżała, klientka przyłapana !; 3 razy edytuje opinię w zależności od naszej odpowiedzi; zmiażdżyła go i zniszczyła; towar zwróciła pod pozorem innego niż w ofercie itp. W odpowiedzi od Allegro nie znajduje się żadne uzasadnienie stanowiska, nie rozumiem, jak działa serwis w tym zakresie, gdzie są granice swobody w edycji komentarzy i dlaczego sprzedający, któremu zwróciłam towar zgodnie z przysługującym mi prawem konsumneckim jest faworyzowany przez Allegro. Byłam przekonana, że odpowiedzi na wpis sprzedający może udzielić jednokrotnie, zaś po usunięciu treści naruszających przepisy, sprzedajacy nie ma już takiej możliwości w ogóle. Jak to działa?
@reskowron widzę, że kontaktowałaś się z nami wielokrotnie przez formularz, w sprawie komentarza. Zachowaj proszę ciągłość korespondecji w jednym zgłoszeniu - pomoże to doradcom w obsłudze, ponieważ cała sytuacja będzie opisana w jednym miejscu. Większa ilość zgłoszeń, nie przyśpieszy rozwiązania.
Zgodnie z Twoją prośbą, usunęliśmy komentarz - teraz nie będzie widoczna, ani Twoja ocena, ani odpowiedź sprzedającego na nią. Dodam jednak, że w momencie kiedy edytujesz ocenę wystawioną sprzedającemu lub ją usuniesz, a następnie dodasz nową - to system traktuje to, jako nową ocenę (w takim przypadku sprzedający może, ponownie się do niej odnieść). Nie faworyzujemy tutaj sprzedającego, ponieważ on również może edytować swoją odpowiedź na komentarz w określonych przypadkach - czyli po edycji oceny przez klienta.
Chciałabym też zaznaczyć, że komentarze na Allegro nie służą rozwiąwaniu problemów transakcyjnych (do tego służy dyskusja), a oceny doświadczeń zakupowych u danego sprzedającego.
Nie opisuj wystaw po jednej gwiazdce, jeszcze można i nie patrz co pisze sprzedajacy, oni traktuje kupujących jak zło i są dla nich tyle warci ile da się naciągnąć.
Jak się czujesz pomówiona to go pozwij a on też może pozwać ciebie za to samo sad rozsądzi kogo racja. Zgodnie z ustawą odpowiadasz za stan w jakim wróci towar nie ważne czy samemu go uszkodzisz czy zmasaktuje go kurier po drodze do sprzedawcy. Allegro ci w sądzie nie pomoże, a sprzedawca może mieć kamerki wtedy odpowiesz za pomówienie go w negatywie plus odszkodowanie za obniżenie sprzedaży które negatywem spowodowałaś. Jak wygrasz odpowie sprzedawca z zadośćuczynieniem proste.