Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
czy ktoś spotkał się z następującą sytuacją.
- zamówiłem towar u sprzedawcy na Allegro
- towar okazał się wadliwy (był to zlew granitowy)
- dokonałyem zwrotu w aplikacji Allegro, która wygenerowała mi etykiete zwrotu DPD
- w oryginalnym opakowaniu i zabezpieczeniu odesłałem towar do sklepu
- następnego dnia, kontakt ze sklepu, że zlew oprócz wady (z powodu której zwracałem towar) jest roztrzaskany
- pani ze sklepu przesłała mi dokuemtnacje zdjęciową, protokół uszkodzenia sporządzony z kurierem
- złożyłem reklamcje w DPD, która zostałą odrzucona, bo stroną nie jestem ja, tylko serwis Allegro.pl
jak to ugryźć dalej?
@nigel79 Złóż reklamację ponownie, dołączając pełnomocnictwo od Allegro. Tu masz informacje; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/prawa-i-obowiazki-sprzedajacego/reklamacja-w-przypadku-pr...
nigel79 korzystałeś z formy zwrotu , który udostępnił Ci sprzedawca i w jego gestii leży złożenie reklamacji u przewoźnika . Jeśli robi problemy otwórz dyskusję , po 24H poproś pracownika o pomoc .
I co się podziało ostatecznie? Ja uważam ze jeśli oddałeś a uszkodzona została w transporcie to sprzedawca odzyska od DPD kasę a Tobie powinien normalnie zwrócić pieniądze.
pytam bo właśnie mi napisał sklep ze uszkodzony mój zwrot dostali i ze złoża reklamacje tylko nie wiem co to oznacza dla mnie
U mnie na szczęście sklep okazał się bardzo fair i zwrócił mi całość kasy. Powiedzieli, że oni będą się boksować z debilnym DPD.
Najlepsze jest to, że jeśli robisz zwrot przez Allegro to DPD nie traktuje Cię jako stronę tego procesu. Trzeba jakieś upoważnienia wysyłać. Generalnie robią wszystko, żeby nie brać odpowiedzialności za swoje marne usługi