Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, proszę o pomoc. Jeśli sprzedający zgłosił do Allegro reklamację uszkodzonego zwrotu (przesyłki zwrotnej), którą odesłałem i nadałem sam bo mi przedmiot nie pasował, to czy doradcy Allegro mogą odrzucić reklamację ze względu na zgłoszenie po upłynięciu 7 dni od daty doręczenia przesyłki do sprzedawcy? Odpisali, że reklamację odrzucają bo minęło 7 dni na zgłoszenie jakichkolwiek roszczeń i w ogóle, ale tego samego dnia kiedy rozpakował przesyłkę to sporządził on protokół szkody i otworzyłem też dyskusję na Allegro w celu wyjaśnień. Czy doradcy mają prawo odrzucić taką reklamację? Bo sprzedający coś mówił, że skoro był robiony protokół i dyskusja to powinni normalnie zgłosić reklamację do przewoźnika? I wspominał też coś o 14 dniach? Jak to w końcu jest?
@esiul Cześć. Trudno zapoznać mi się ze sprawą, ponieważ nie widzę na Twoim koncie żadnej dyskusji. O które konto chodzi? Podaj proszę numer korespondencji.
@esiul straszeni chaotycznie piszesz, ale z tego co rozumiem, odesłałeś zwrot który szkodził się w drodze powrotnej, sprzedawca sporządził protokół, więc zgodnie z ustawą konsumencką, sprzedawca musi Ci oddać kasę do 14 dni od odstąpienia a reklamacja to już nie Twoja sprawa, tu sprzedawca załatwia to z przewoźnikiem, ale jak odrzucą reklamację za złe spakowanie będziesz musiał oddać kasę sprzedawcę 😞
ps. allegro nie ma co odrzucać bo nie jest stroną dla Ciebie, jak to dostawa allegro to sprzedawca będzie walczyć z allegro jako przewoźnikiem 😄
Doradcy nie są sądem więc sprzedajacy rozpatruje reklamację, ale opisz o co chodzi bardziej przejrzyście.